NoDoubt Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Ser på den tråden om hva folk har på seg så svarer nesten alle joggebukse. Går dere alltid i det? På dagen og? Eller skifter dere til kvelden? Personlig går jeg så og si aldri i joggebukse. Det er bare noe av det styggeste jeg ser. Har ikke behov for å daffe i det på kveldstid heller! Har somregel på meg jeans og har ikke problemer med å ha den på hele dagen og kvelden. Gubben sine klær er det visst og noen som går med. Det hadde jeg ikke komt på engang!
heldigec Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 ALDRI! Med mindre jeg skal jogge...men det skjer aldri det heller...hehe
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 HVER kveld hehe elsker det! Enten det eller pysjbukse og topp..
☆Anonymia☆ Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 veldig ofte faktisk...klarer ikke kose meg på sofaen i jeans..
manonym Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Har aldri gått med gubben sine klær, men jeg er ekstremt stor fan av pysj bukse jeg da;) Kan gå i det hele dagen, og er nok litt for ofte at jeg gjør det nå når jeg har morspermisjon og ikke er alle dager jeg er ute av huset.. Men joggebukser kan jeg gå med hele dagen ja, men går mest med slike nyyydelige velourbukser jeg da, hehe. Synst det er finere enn joggebukser.
har fått lita pia Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 går sm regelt med joggebukse hjemme, men skifter vist jeg skal ut eller får besøk;) syns det er teit å presse seg til å gå i dongeri, når det er så mye mer behagelig å gå i joggebukse hjemme..ingen sm ser uansett..hehe
NoDoubt Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2007 Hva er det du gjør på sofaen da som du ikke kan gjøre med jeans på?
*Labomba80* Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 Her er det joggebukse for alle penga:) Er ikke før kommet inn døra hjemme, før jeg smetter i joggebuksa.. Mest behagelig for meg:)
Mom2Two Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 Aldri.... ugh.... Jeg henter ikke en gang posten eller går medsøppla i joggebuske... Jeg synes joggebukse er skikkelig "shabby"..sorry.. Dessuten er det jo ok å se sånn noenlunde ut for partneren sin også, ikke dasse rundt i pysjbukse eller sweats..
M@mm@ til mine barn Skrevet 2. desember 2007 #10 Skrevet 2. desember 2007 Jeg eier ikke en eneste joggebukse jeg da.
silhah og emilie Skrevet 2. desember 2007 #11 Skrevet 2. desember 2007 ikke alltid nei..men når jeg skal slappe av ja
NoDoubt Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 2. desember 2007 Det er det jeg ikke forstår: At dere ikke tvinger dere til å gå med jeans om kvelden... Forstår ikke hvorfor det er et ork! Kanskje innvistere i jeans som er en størrelse større da?! Selv åpner jeg heller knappen på buksa. Det er mer enn avslappende nok for meg!
Honningmelon Skrevet 2. desember 2007 #13 Skrevet 2. desember 2007 Gubben sine klær går jeg aldri med, men går med joggeklær hjemme, ja. Gidder ikke dolle meg opp i fine klær hjemme.
☆Anonymia☆ Skrevet 2. desember 2007 #14 Skrevet 2. desember 2007 jeg klarer bare ikke kose meg når jeg har jeens på..syns ikke det er behagelig bare..myye mbedre med en joggebukse eller pysj bukse.. gidder ikke presse meg nedi en stram bukse når jeg kan gå med løsere bukser hjemme hvor absolutt INGEN skal se meg utenom sambo..og han sitter også i joggeklær og liker meg selv om jeg ikke pynter meg hver dag..
hit og dit Skrevet 2. desember 2007 #15 Skrevet 2. desember 2007 Så godt som alltid ja. Når eg kjem heim fra skulen så er det av med stasen og rett i joggebuksa. Eg har alltid tre joggebukser i skapet som ser bra nok ut til at eg ikkje skjemst om naboen kjem innom, og som er gode og mjuke. Skal eg ut så skifter eg tilbake til jeans, skjørt eller kva som helst. Det er mange stygge joggebukser ute å går, men og mangen greie. Joggebukser er jo ikkje det hotteste moteplagget, men enkelte er heilt anonyme og greie.
☆Anonymia☆ Skrevet 2. desember 2007 #16 Skrevet 2. desember 2007 for deg ja.. men er ikke alle som trives like godt i jeans som deg..
Honningmelon Skrevet 2. desember 2007 #17 Skrevet 2. desember 2007 Tvinge meg selv til å gå i jeans? Hvorfor skal jeg det når jeg syns det er bedre å slappe av i jogge bukse på kvelden? Buksene mine er forøvrig akkurat passe. Skal jeg tvinge deg til å gå i joggebukse kanskje? ;-)
Musemor med tre søte små Skrevet 2. desember 2007 #18 Skrevet 2. desember 2007 Bruker joggebukser som kosebukser om kvelden og morgenen
NoDoubt Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #19 Skrevet 2. desember 2007 Jeg må heller ikke pynte meg for gubben hver dag. Syns selv jeg har en normal stil men det å ikke gå med joggebukse gjør jeg for min egen del, ikke for gubben eller andre. Syns bare det er skikkelig stygt og harry. Eneste gangen jeg bruker noe som er tilnærmet joggebukse er når jeg trener. Da har jeg glatt adidas treningsbukse på...
Blue Lady Skrevet 2. desember 2007 #20 Skrevet 2. desember 2007 Aldri! Går heller ikke i såkalte kosebukser og pysjbukser. Går heller ikke i sambos klær.. han er 190 jeg er 165.. men uansett om de hadde passet så hadde jeg ikke kommet på det jeg heller
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #21 Skrevet 2. desember 2007 Nå er jeg en av de raringene som har gått på idrettsgymnas og mye henger igjen derfra. Det jeg har bytta ut er type joggings. Den gang da gikk jeg jo alltid i treningstøy. Lite pent, men veldig behagelig. nå har jeg gått til innkjøp av joggedresser som ser fine ut og kan brukes til daglig. Som Juicy Couture, en herlig hvit fleecedress fra BikBok med søte dusker på og noen sommerlige varianter fra Kari Traa med morsomme farger. Joggedress er nemlig et relativt begrep. I tillegg så får jeg ikke på meg olabukser eller andre fine bukser om dagen og mammabuksene er litt store til meg fremdeles, så i øyeblikket har jeg vel egentlig ikke så mye valg heller. Men som sagt, det er forskjell på joggedress og joggedress!
☆Anonymia☆ Skrevet 2. desember 2007 #22 Skrevet 2. desember 2007 ja men jeg skjønner ikke hva som er problemet..folk sier de går i det i sitt eget hjem...? blir seriøst provosert av det ? det er jo ikke stygt eller harry å ha på seg en litt løsere bukse,en finere joggebukse eller noe ? er ikke dermed sagt at alle joggebukser er stygge,og folk må da få gå med hva de vil når de er hjemme..
M-N & sassy-susie Skrevet 2. desember 2007 #23 Skrevet 2. desember 2007 mange kvelda det på med joggebukse.. men må gå anstendi å pent kledd på jobb, så når eg kommer hjem fra jobb e det litt deilig å bytte klær.. klare heller ikkje vaske huset, å ligge på kne med jeans på meg, så da e det på med joggebukse.. Å ja, har hatt på meg sambo sine hettejakka.. :)men ikkje no anna... e vell ikkje no galt me det<?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 2. desember 2007 #24 Skrevet 2. desember 2007 Hehe.. Jeg dasser glatt rundt i bokser og singlet halve dagen også jeg. Behagelig og deilig. Gjerne i treningsbukse eller pysjbukse også. Deilig og avslappende. Nei, hadde ikke min mann ville hatt meg fordi jeg ikke går med jeans hele dagen så skulle han jaggu bare fått stikke. Heldigvis har jeg ikke en sånn mann!!!
NoDoubt Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #25 Skrevet 2. desember 2007 Blir absolutt ikke provosert. Jeg skjønner det bare ikke... Skjønner ikke at man går i jeans så lenge noen ser en. Med en gang det er kveld så er det på med pysjen. Da er det ingen andre enn sambo som ser der. Med andre ord så kan dere ikke syns det er mye fint selv! Og hvorfor tvinge seg selv til å gå med jeans hele dagen viss det er så ubehagelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå