Gå til innhold

Mannen er så lite interessert i fødselen..... arg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som det nærmer seg så har jeg lyst til å snakke litt om fødselen, hvordan det kan komme til å bli og bare lufte litt tanker og bekymringer og sånt.....men jeg får ingen respons!! Bare fordi jeg har født en gang før og han har vært med på fødselen engang før så er vi jo ikke eksperter. må legge til at den fødselen skjedde i uke 30 og at jeg egentlig har blokket ut alt som skjedde, hadde panikk, og det jeg husker mannen gjøre var å sitte på en stol i et hjørne og hente vann av og til.. Når jeg sier at jeg vil snakke litt om det sier han bare...men det gikk jo så bra sist...og så hører han ikke etter i det hele tatt!!

Utrolig irriterende!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Kanskje mannen din gruer seg litt til neste fødsel? Det kan jo hende at han ble skremt sist, selv om det gikk bra. Mannfolk innrømmer vel ikke akkurat slike ting....

Skjønner godt at du synes det er irriterende, men ting skjer ikke alltid slik man planlegger eller ønsker. Kanskje du kan gå fødselen i møte med åpent sinn og bare ta ting som de kommer. Det er ikke sikkert mannen din klarer å sette seg inn i det som kommer.....

Jeg synes du skal lufte dine tanker med jordmor eller en venninne. Bare noen tanker fra meg....

Lykke til!!!

Skrevet

Skjønner godt du blir irritert!

Med min var dt motsatt, første gang jeg skulle føde var han veldig lite interesrt i å snakke om fødselen og sånn.

Han var veldig veldig flink under førdselen og jeg var positivt overasket:-)

denne gangen er det han som snakker om det og er flink til å spørre om jeg gruer meg og sånn.

Er vedig glad for at han viser sin interesse!

Det betyr jo så mye for oss!!

Kanskje du kan sette deg ned sammen med han og si at du har behov for å snakke om dette.?

Jeg vet akkurat hvordan det føles!

Skrevet

har prøvd å snakke med han om det litt nå, men vet dere hva han presterte å si: jeg synes ikke at jeg har behov for å vite så mye om fødselen, det er jo du som skal føde, jeg har jo bare en statistrolle..

prøvde å forklare hvor sårende dette er og så sa han at han kunne høre etter men han gadd ikke å selv lese om fødsler og slikt.. leste litt fra nettet her om fødselens 3 faser, og kom til fase 2 før jeg merker at han spiller kabal på mobilen samtidig.....kunne kverket han, men han sa at han hørte etter....yeah right.... Nå gikk han bare å la seg midt i samtalen.... drittfyr!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...