Gå til innhold

spm til dere som har fått epidural..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anestilegen klarte og sette epiduralen feil hele 3 ganger på meg, så jeg orket ikke ha epidural fordi det gjorde så uendelig vondt (fikk masse lokal bedøvelse men kjente det fordet)..

Men, det er ikke det som er greia.. Greia er den at jeg har vondt i "epiduralen", som jeg kaller det, fortsatt? Snart 6 mnd. siden fødsel?? Fler??? Har også fått ekstreme ryggsmerter den siste uken.. Vet ikke hva som skjer.. Har fortsatt vondt etter ibux og paracet.

????? Kan noen si meg om det er normalt og ha vondt (iallefall SÅ vondt som jeg har..,,) etter epiduralen så lenge etter fødsel???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk epidural og kjente ikke noe når legen satte den..

Har heller ikke hatt problemer med ryggen i ettertid (er plaget med betennelse i ryggen da men det var jeg før også) men har hørtom folk som sier at dem har fått plager med ryggen etterpå..

Skrevet

Jeg har ikke hatt noen problemer, kjente det ikke når de satt den på meg heller (men så var det ingen problemer når han skulle sette den heller da..). Så hadde jeg vert deg så hadde jeg tatt en tlf til legen.

Skrevet

Jeg fi9kk epidural, selvom den ikke rakk å virke.. Men jeg har ikke kjent noen tegn etter den i det heletatt etter fødselen.. kanskje bittelitt på sykehuset, men ikke når jeg kom hjem...

Skrevet

nei dette er ikke normalt..syns du skal komme deg til legen jeg...

vet ikke om det er så mye han kan gjøre men dette er vertfall ikke normalt..

Skrevet

Eg kjente nåke i det området i seks veker, maks. Husker ikkje nøyaktig no, men det var ikkje lenge og ikkje vondt. Kva som er normalt veit eg ikkje, men er du usikker eller redd så tar du kontakt med lege. Ingen grunn til å nøle med det, om ikkje anna så for å få informasjon.

Skrevet

Det høres nesten ut som om de får problemer i ettertid de som opplever at legen ikke får det skikkelig til å sette den... eller hva ?

Jeg har lest en del om epidural da jeg gjerne vil ha det denne gangen, men jeg begynner å bli usikker nå ja.

Skrevet

Ja, må komme meg til lege eller noe.. Hun må jo ha bommet totalt siden jeg kjente det?? Huff, men de lege her jeg bor er så ubrukelige (ikke rasistisk ment, men det er bare utenlandske leger her, og virker ikke som om de forstår eller noenting...).. Moren min foreslo kiropraktor, da legen mest sannsynlig bare henviser til fysioterapeut... Noe må jeg jo iallfall gjøre, klarer ikke løfte opp jenta mi omtrent en gang..

Skrevet

Det kan ikke være bekkenlåsing da.. for sånn har jeg det.. klarer ikke å løfte ungene, knekker sammen i ryggen og føler at jeg holder på å tisse meg ut, så vondt er det når det er på det verste.

Ikke vet jeg...

Skrevet

Har ikke vondt, men om jeg trykker hardt akkurat der de satte den så får jeg en nummen følelse i ryggen.

Men må legge til at jeg har hatt epidural 1 gang og spinal 2 ganger på 2 år

Skrevet

Hei.. Jo, kan godt være det er det.. Har vondt i resten av ryggen også.. Også i bekkenet, men har i tillegg vondt der jeg fikk epidural.. Så spurte siden det kanskje var noen her inne som hadde opplevd det samme... =)

Skrevet

Jeg hadde 7 hull i ryggen etter epiduralen...husker ikke at det gjorde vondt, bare ekkelt å høre nåla gikk gjennom huden og "beinet". Mannen min var ganske så nervøs, fordi han så hvor rød i trynet og nervøs anestesilegen var...

Har ikke hatt vondt siden. Fikk også epidural med andremann.

Skrevet

kjente ikke epiduralen når jeg fikk den for 6 mnd siden,og kjenner absolutt ingenting i dag...hadde jeg vært deg ville jeg tatt en tur til legen kanskje...håper det ordner seg for deg=)

Skrevet

Samme som junigutt. Jeg kjente den ikke da, og ikke i ettertid. Jeg ville sjekket det ut ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...