Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. desember 2007 Rettelse: er DET kid interiør?
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Er det ikke Prinsess da?
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2007 Hehe, ja lurte litt på det? en av de to? noen som vet?
Odine! Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Tenker du på "teflonduker"? (søler man vann, blir det liggende som dråper oppå duken, men det er ingen voksduk) De har det på Kid, men de skal visst ikke være så bra som de på Prinsess (i følge ei venninne som har prøvd begge sortene)
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2007 Ok! Tusen takk
Musemor med tre søte små Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Vi kjøpte en slik en på Prinsess. De er geniale
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har kjøpt julevariant fra Princess, ble overlykkelig når jeg fant ut at det faktisk kjennes ut som stoff og ikke plast sånn som voksdukene! Hehe...
rødt&blått Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 Jeg vet princess og Åhlens hadde dem... Kjekt, men ikke la farget stearin bli liggende for lenge på dem. Fargen setter seg fast!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå