Trebarnsmamma30 Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Venter dere gutt eller jente..? Har helt totalt dilla på sjokolade for tiden.. litt rart for i forrige svangerskap hadde jeg helt avsmak på sjokolade og søtsaker generelt hele svangerskapet.. fikk jente da. Men har hørt at søtsug skal være jentetegn egentlig da.. Er 23+6 nå, vi vet ikke kjønnet:)
mine små alver... Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Må ha det bare må ha det. Venter gutt men var sånn med jenta mi også
tiltiderensom Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Sjokkis er snadder:) Venter gutt. Jente forrige gang, da var jeg nok ikke så sugen på sjokolade, men gikk gravid om sommeren....? Kanskje höst/vintermörket har noe å si...?? Må få sagt at jeg er en sjokoladegris hele året egentlig da, både med og uten baby i magen.....
Topp 10. Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Har aldri vært noe sjokolade elsker, men nå i svangerskapet kan jeg spise sjokolade hele tiden:) Og vi venter jente...
zadine Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Forrige gang hadde jeg vanvittig sjokoladesug, og fikk jente. Denne gangen har jeg ikke så mye, og er ikke sikker på hva det blir.
Brummeline3barnsmor Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Hadde det de to første gangene med guttene mine, men ikke denne gangen...vet ikke hvilket kjønn det er ennda nå da...
Lille`mor & lillebøll Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Venter gutt og må ha sjokolade hver dag!!!!!
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 har sjokodilla, og venter gutt
lille-persille Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 Har sjoko- dilla jeg og...og er ikke gravid!
mamma20 Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 hadde ikke sjokolade dilla de 3 første mnd men nå må jeg bare ha sjokolade hver dag.. venter gutt i april
AnnK89 2 + 1 i magen Skrevet 3. desember 2007 #11 Skrevet 3. desember 2007 Har sjikkelig dilla på sjokolade... Det går fort ned en stoor plate med Melkesjokolade, firkløver osv.. Sambo blir nesten "redd" når sjokoladen forsvinner så fort Venter 2 gutter
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #12 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har fullstendig dilla på sjokolade, og venter gutt! Er egentlig glad i sjokolade enten jeg er gravid eller ei, men har vært ekstremt søtsugen i begge mine svangerskap. Begge gutter.
2 prinser og en prinsesse Skrevet 3. desember 2007 #13 Skrevet 3. desember 2007 venter gutt selv å er blit ekstremt glad i sjokolade... må ha det bare må ha det:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå