Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Litt detaljer, men men... Jeg stod i dusjen i stad og vasket meg selfølgelig.. hehe:) Vasket meg nedentil, og dytta fingra oppi rufsa... Da tror jeg at jeg kjente livmoren min... Det er 4 1/2 mnd siden jeg fødte, dette er vel ikke normalt?? Er det i såfall mulig å trene opp igjen med knipeøvelser, eller må jeg til lege?? Huff syntes ikke detta var noe moro altså....
Frk. Vable Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Vet egentlig ikke hva det er, men må bare spørre... Dytter du fingrene oppi "rufsa" (hehe, for et navn) for å vaske deg der eller gjorde du det bare "på gøy"??
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 hmm, egentlig bare for å kjenne hvordan det kjentes ut etter fødsel... hehe:)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 jeg vasker no meg inni musen... er ikke det normalt???? jeg har også noen ganger følt at det henger noe i åpningen, men bare av og til, ble litt redd, er det nedsigen livmor eller???? vi får bare ta knipe øvelser... det er 9 mnd siden jeg fikk.. nr 3.
Frk. Vable Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Jeg også vasker meg, men ikke inni oppi...? Kanskje det er jeg som er litt unormal?? hehe Er vel sikkert ikke noe galt så lenge du ikke merker noe på andre måter, har vondt ifm. sex eller noe? Men ville kanskje ringt en lege eller gyn. De vet jo best!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 hei du. tror jeg vet hva du mener, jeg har en vann cyste der nede jeg, men tror ikke det er noe farlig for det var gynokologen som gjorde med oppmerksom på at den var der, det kjennes nesten ut som om noe ramler ut av å til. den har dessverre ikke kommet bort hos meg enda så jeg vurdere å ringe til gyn for å høre om det er normalt at den ikke forsvinner, har gått snart 6 mnd siden jeg var der.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Takk for svar allesammen:) Skal knipe som en helt fremover, og eventuelt ringe lege... Leste litt om det på nettet, har omtrent ingen av symptomene, og det er heller ikke vondt når vi har sex, ikke mer enn det var før svangerskapet i allefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå