Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Er straks i min 12 uke og vil veldig gjennomføre en ul før den ordinære i uke 18. Hva er det som er best innvendig eller utvendig? Dere som tok ul i uke 12 hva valgte dere?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 normalt sett får du ikke innvendig når du er kommet så langt desverre jenta mi.
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Jeg var i uke 5 og i uke 14 hos privat...Da tok han innvendig UL!!Det var det HAN som bestemte for å kunne "se" alt bedre,men neste gang jeg skal blir det utvendig for da er babyen blitt så pass stor at han blir å se det som skal ses på en utvendig UL.... Dette med innvendig eller utvendig UL,er en avgjørelse som legen som utfører UL`n som bestemmer...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Takker for svar..og skjønner..Grunnen til at jeg spør er at min faste gynekolog har hun utvendig..men hvis innvendig er bedre er jeg nødt til å kontakte noen andre.
mamiladi Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Jeg hadde innvendig både i uke 12 og 18 det gikk bra det :-)
Fullrulle86 Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 jeg var i uke 12+5 og da tok han innvendig, men det sies vel at fra uke 12 kan eg se også på utvendig UL men at det er tydligere med innvendig så tidlig:o)
OhMyGod!!! Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 heisann, jeg hadde ul i uke 9 og da så vi babyen klart og tydelig med utvendig ultralyd, ikke noe problem var så stor som den skulle være, med bankende hjerte og rørelse trokke det er no krise å få utvendig nå nei
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 Stemmer det!!!Var den beskjeden jeg fikk...For å få di mest nøyaktige målene av babyen så var det best med innvendig denne gangen,men neste gang så var det ikke behøvelig å ta ennvendig!!!!
Brummeline3barnsmor Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 jeg tok første ul i uke 6 å har tatt utvendig hver gang...
2008 og 2011 mamma Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 Jeg tok innvendig i uke 13 (legen sa da at jeg lå akkurat på grensen til om det var best innvendig eller utvendig) Siden han mente man som regel fikk et tydeligere bilde av innvendig UL (da man kommer nærmere fosteret) forsøkte han dette, og babyen vistes kjempe tydelig på skjermen!=) Lykke til! Husk å spør om å få med bilder!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå