Gå til innhold

Dere med barn på 2 mnd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye sover deres små?

Gutten vår sover å sover, har 2-3 våken perioder på et døgn der han er våken i alt fra 30 min til 1,5 time. Han er litt vrangsøvd å legger seg kl 12 for natta sammen med meg, sover i 4-5 timer, mat, sover i 4-5 timer. Vi har hatt syk barn i helga å vært våken mye om natten å derfor sovet langt ut på dagen, i dag til 13.30, å babyen sov fra halv 12 på kvelden til 13.30 på dagen å kun våken for å spise....

Kan ikke huske at jenta mi sov så innmari mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, gutten min sover ganske lite... Sover 3 - 5 timer til sammen i løpet av dagen (dagen hans starter senest kl 7 på morgenen). Når han er våken skriker han for det meste, med mindre han har puppen i munnen eller spiser. Hender han skriker da også...

Han nekter å legge seg for natten før i halv 4 tiden på natten..å sover da til halv 7 eller 7...

Han sovner aldri av seg selv i vogn eller seng, han må enten sovne ved puppen eller blir bysset og bysset og bysset... hehe.

Fått en meget bestemt baby gitt:-) Hihi.

Skrevet

vår gutt er nesten helt motsatt:) hehe.

Legger seg 2400 eller 0100 (rundt omkring der). sover 4-5 timer og vi står opp rundt 0900. Han har seg en liten lur fra 12-13 og en lur fra 17-18 (men av og til er denne bare 5 min). og er våken til han da legger seg.

Han er veldig grei, men har sovet utrolig liten egentlig helt siden han ble født... Helsestasjonen sier at det er normalt...

Han er 8 uker gammel!

Skrevet

Jeg Har det helt likt som deg. Tror nok vi bare skal være glade for det. :)

Gutten min er 6 uker i dag, og han sover for det meste døgnet rundt bare avbrutt av stell, mat og kanskje litt "kos" på en times tid.

Vi sover så lenge vi vil, og han sover også så lenge vi vil. he,he.. :)

Jeg har 2 jenter fra før av, og kan heller ikke huske at de var så rolige og fornøyde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...