Gjest Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Siste playdaten i 2007, tenkte jeg kjøre på selveste Lucia-dagen! Torsdag 13. desember, hjemme hos oss, kl. 11:00 Vi fikser litt å bite i og Lussekatter! Meld deg på her:
Två små trollungar Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 På den siste playdaten pratet vi om å ta en tur til Bærums Verk på den samme dagen... Jeg vet ikke om det ble noe mer ut av det, men det vet kanskje Lykkebarn? Ellers skal vi prøve å bli med (dersom vi ikke reiser til Sverige) for å feire Lucia...
heiamagen Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Vi vil gjerne være med! Send adressen på Facebook da, hvis du ikke allerede har gjort det Seier & Glede kasr og Nore
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Hei. Ja vi snakket noe om Bærums verk den torsdagen. Men vi kan jo bare finne en annen dato og dra dit. Tida går bare så fort og dagene flyr. Seier & Glede kasr og Nore Lykkebarn og Mathilde
Rødtopp75 og to små Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Vi er med Seier & Glede kasr og Nore Lykkebarn og Mathilde Rødtopp75 og Josefine
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Dere får kose dere masse med Lussekatter og lek, her skal mor til tannlegen og gjøre alt annet enn å kose seg. Det må dessverre til det også.
Solstråle72 Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Vi er med også! Seier & Glede kasr og Nore Lykkebarn og Mathilde Rødtopp75 og Josefine Linerla72 og Tobias
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Vi er også med Blir koselig! Seier & Glede kasr og Nore Lykkebarn og Mathilde Rødtopp75 og Josefine Linerla72 og Tobias Kristin & Mathea
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 Åh, jeg var ikke klar over at det var planlagt noe på Bærums Verk, men vi kan gjerne flytte det hele dit. Sikkert kjempemasse koselig der på Luciadagen.. - Ellers så er det mer enn nok plass til oss hjemme i Bærum.
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #10 Skrevet 7. desember 2007 dytter... Vi er fortsatt klare for lekedag, selv om vi er litt småsyke.. Håper halsbetennelsen er over til da, men vi er visstnok ikke smittsomme...
Två små trollungar Skrevet 10. desember 2007 #11 Skrevet 10. desember 2007 Trodde at vi hadde meldt oss på, jeg... men det hadde vi tydligvis ikke! Vi kommer i hvert fall gjerne, men kan bli litt sene. Seier & Glede kasr og Nore Lykkebarn og Mathilde Rødtopp75 og Josefine Linerla72 og Tobias Kristin & Mathea Linda og Amanda
Två små trollungar Skrevet 12. desember 2007 #12 Skrevet 12. desember 2007 Vi kommer ikke likevel. Amanda hade 39 gr feber igår, er bedre idag, men fortsatt ikke iform, så vi blir hjemme og bare hviler oss opp imorgen... Seier & Glede kasr og Nore Lykkebarn og Mathilde Rødtopp75 og Josefine Linerla72 og Tobias Kristin & Mathea
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 12. desember 2007 #13 Skrevet 12. desember 2007 Jeg tror ikke vi kommer i morgen. Mathea er ikke i form. Hoster så fælt og er veldig slapp. Gudskjelov ingen feber enda, men veldig sutrete. Kjempekjedelig da vi hadde gledet oss så til det her. Du må sende kontonummer på SMS, så jeg får betalt for blomsten. Seier & Glede kasr og Nore Lykkebarn og Mathilde Rødtopp75 og Josefine Linerla72 og Tobias
Solstråle72 Skrevet 12. desember 2007 #14 Skrevet 12. desember 2007 Vi må også melde avbud i morgen. Tobias er blitt veldig syk, målte nettopp 39,9 i feber på han. Han har heldigvis spist som normalt i dag, men er naturlig litt utslått med den høye feberen. Nå sover han fint i sengen sin. Ikke noe moro med syke barn. Og nå som jeg er alene hjemme også.,samboer er i London med jobben!!! Hadde gledet oss til luciafeiring, dere må kose dere masse! Du kan sende ktnr til meg også, så jeg får gjort opp for blomsten. :-) Seier & Glede kasr og Nore Lykkebarn og Mathilde Rødtopp75 og Josefine
Två små trollungar Skrevet 13. desember 2007 #15 Skrevet 13. desember 2007 Huff så mange syke små! God bedring til allesammen! Sender du kontonr på sms til meg også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå