Gå til innhold

Noen som har vært i eurodisney her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det anbefales? har lyst å ta med jentene mine på 5 og 7 år dit. Når er det best å dra utenom høysesongen. Tidlig på våren, påsketider el lig.?

Kunne tenkt meg kanskje 2 dg i parken samt 1 dag i paris.

Noen som har nettsider, pakkereiser, hoteller å anbefale? gjerne litt rimeligere alternativ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bodde i sentrum og tok toget dertil... men du.. du trenger 3 dager der for å komme gjennom alt.

Og om du finner en glass-askepott sko der så skal jeg betale godt for den... Det sitter ( satt) nemlig en mann inne i ett hus der og glassblåste små og store figurer... og jeg glemte å kjøpe skoen på vei hjem :-(

Skrevet

hehe:o)

3 dager ja.. er det så svært altså?

Hvor mye peng tror du jeg må regne med for 2 voksne og 2 barn, fly, 4 dg med hotelll, mat, og mye gøy?

Må vel begynne å spare nå:o)

Skrevet

Ja, det anbefales helt klart:) Og dere må ha gooood tid, det er 2 parker der;) Vi bodde også i Paris og tok toget til Eurodisney :D Skal uten tvil tilbake da barna har blitt større, og da skal vi bo på Disneyhotellet:):):)

Skrevet

Oi.. jeg var der i 3 dager med datteren min og feiret 8 års dagen hennes det og nå er hun 18 da så prisen skal ikke jeg legge meg ut i ,men jeg brukte 10.000 den gang.

Skrevet

Jepp.. og det er 10.000 ekstra bare det.. hehe.

Jeg og skal tilbake når datteren i magen er noen år.

Og bo på Disney hotellet ja.

En drøm for jenter.

Skrevet

Jeg har vært der 6 eller 7 ganger. For det meste bodd i parken på diverse hoteller. det rimeligste heter Santa Fe og er egentlig mer enn bra nok. God og gjennomført standard. Fordelen med å bo i parken er at det er diverse tilstelninger med figurene på hotellene. Man kan spise med Mikke bl.a. I tillegg er alt lagt opp for ungene, og du finner ikke noe mer barnevennlig. Man trenger nok ett par dager for å "skumme" parkene. Få med dere diverse teateroppsetninger. De pleier å være veldig fine og underholdende. I sommer bodde jeg på Cheyenne, Tror det kostet mer enn Santa fe, men synes likevel Santa fe er bedre. Vi bestilte igjennom Sembo.se.

Skrevet

Personlig ville jeg lagt opp til en dag i parken, og ett par dager i Paris og Versailles. Så tar du resten av parken de neste gangene. godt å ha noe tilgode.

Skrevet

No er det åtte år sidan eg var der, og då var eg der uten ungar. Eg skal vera forsiktig med å anbefale nåke som helst i forhold til det. Ein ting kan eg komma med: reis utenom høgsesongen. Definitivt! Me var der i mai, og då var det heilt perfekt kølengde. Reiser du i sommarmånadane så står du meir i kø enn du har morro.

Skrevet

tusen takk for svar damer!

Skrevet

Oktober er også en fin måned å reise i, men litt lenge til kanskje...? Men da er det nesten sommervarme (for oss vestlendinger i hvert fall :-/ ), og lite kø i parken.

November derimot kan være bitende kald. Brr...

Og ja, anbefaler Eurodisney :-)

Forresten veldig lettvindt å bo på hotellene som er i tilknytning til parken.

Skrevet

Ja, vi var der ca 11 okt. og tempen var bra den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...