elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Kan det anbefales? har lyst å ta med jentene mine på 5 og 7 år dit. Når er det best å dra utenom høysesongen. Tidlig på våren, påsketider el lig.? Kunne tenkt meg kanskje 2 dg i parken samt 1 dag i paris. Noen som har nettsider, pakkereiser, hoteller å anbefale? gjerne litt rimeligere alternativ
M@mm@ til mine barn Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Vi bodde i sentrum og tok toget dertil... men du.. du trenger 3 dager der for å komme gjennom alt. Og om du finner en glass-askepott sko der så skal jeg betale godt for den... Det sitter ( satt) nemlig en mann inne i ett hus der og glassblåste små og store figurer... og jeg glemte å kjøpe skoen på vei hjem :-(
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2007 hehe:o) 3 dager ja.. er det så svært altså? Hvor mye peng tror du jeg må regne med for 2 voksne og 2 barn, fly, 4 dg med hotelll, mat, og mye gøy? Må vel begynne å spare nå)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Ja, det anbefales helt klart:) Og dere må ha gooood tid, det er 2 parker der;) Vi bodde også i Paris og tok toget til Eurodisney Skal uten tvil tilbake da barna har blitt større, og da skal vi bo på Disneyhotellet:):)
M@mm@ til mine barn Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Oi.. jeg var der i 3 dager med datteren min og feiret 8 års dagen hennes det og nå er hun 18 da så prisen skal ikke jeg legge meg ut i ,men jeg brukte 10.000 den gang.
M@mm@ til mine barn Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Jepp.. og det er 10.000 ekstra bare det.. hehe. Jeg og skal tilbake når datteren i magen er noen år. Og bo på Disney hotellet ja. En drøm for jenter.
prekæs Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har vært der 6 eller 7 ganger. For det meste bodd i parken på diverse hoteller. det rimeligste heter Santa Fe og er egentlig mer enn bra nok. God og gjennomført standard. Fordelen med å bo i parken er at det er diverse tilstelninger med figurene på hotellene. Man kan spise med Mikke bl.a. I tillegg er alt lagt opp for ungene, og du finner ikke noe mer barnevennlig. Man trenger nok ett par dager for å "skumme" parkene. Få med dere diverse teateroppsetninger. De pleier å være veldig fine og underholdende. I sommer bodde jeg på Cheyenne, Tror det kostet mer enn Santa fe, men synes likevel Santa fe er bedre. Vi bestilte igjennom Sembo.se.
prekæs Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 Personlig ville jeg lagt opp til en dag i parken, og ett par dager i Paris og Versailles. Så tar du resten av parken de neste gangene. godt å ha noe tilgode.
hit og dit Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 No er det åtte år sidan eg var der, og då var eg der uten ungar. Eg skal vera forsiktig med å anbefale nåke som helst i forhold til det. Ein ting kan eg komma med: reis utenom høgsesongen. Definitivt! Me var der i mai, og då var det heilt perfekt kølengde. Reiser du i sommarmånadane så står du meir i kø enn du har morro.
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. desember 2007 tusen takk for svar damer!
krabbetrollet Skrevet 2. desember 2007 #11 Skrevet 2. desember 2007 Oktober er også en fin måned å reise i, men litt lenge til kanskje...? Men da er det nesten sommervarme (for oss vestlendinger i hvert fall :-/ ), og lite kø i parken. November derimot kan være bitende kald. Brr... Og ja, anbefaler Eurodisney :-) Forresten veldig lettvindt å bo på hotellene som er i tilknytning til parken.
M@mm@ til mine barn Skrevet 2. desember 2007 #12 Skrevet 2. desember 2007 Ja, vi var der ca 11 okt. og tempen var bra den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå