Gå til innhold

Flere som ikke har lagt på seg så mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 35 , og har lagt på meg 5 kg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 36 og har lagt på meg 2 kg, ikke mye å skryte av siden jeg er veldig slank fra før. Mange syns jeg er veldig heldig, men hadde det vært opp til meg ville jeg mye heller ha lagt på meg endel ekstra kilo. Hadde samme problemet i mitt første svangerskap og var veldig tynn etter fødselen. Håper på at det kommer noen kilo nå på slutten!!

Skrevet

jeg er i uke 39 og har kun lagt på meg 7 kg.

Skrevet

Jeg er i uke 31 nå og har gått NED 4 kilo. . . . . !! Rart siden de to andre svangerskap'a har jeg lagt på meg henholdsvis 12 og 20 kilo. . .

Skrevet

Uke 28, 2 kilo pluss....

Skrevet

jeg la på meg bare 6 kg når jeg gikk med Linnea

med Sander la jeg på meg hele 20 kg! så jeg er strålende fornøyd denne gangen og har gått ned 7 kg siden Linnea kom til verden for 11 dager siden :)

Skrevet

er i uke 39 og har lagt på meg 8 kg

Skrevet

Jeg er i uke 36

De første 14 ukene gikk jeg ned 14 kilo, da jeg var til kontroll i uke 34 hadde jeg gått opp igjen 2,2 kilo. Så egentlig har jeg vel bare gått ned og ned hele svangerskapet.

Spent på hva vekta viser på neste kontroll, da..

Skrevet

Jeg er i uke 33 (er det vel....) og har lagt på meg 4 kg. Jeg har litt å ta av fra før da, så det gjør meg ingenting.

Skrevet

jeg har gått ned 6 kg... forrige sv.skap gikk jeg opp 30 kg! hmm...har vel levd et sunnere liv med poteter og grønnsaker til middag,og ikke fullt så mye cola :s

Skrevet

Hadde lagt på meg 8 kg i uke 34.

Skrevet

7,5 kg i uke 34..Fornøyd med d,håpe de forsvinn fort etter fødselen..:)

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg har lagt på meg 6 kg, men kun 800 g siden uke 24, og er nå i uke 31. Spiser normalt og sunt, og er normalvektig til vanlig. Regner med det kommer litt mer nå fremover. La på meg 20 kg sist jeg var gravid..

Skrevet

Er du liksom stolt av det??? Ååå æ blir så irritert av at så mange er beskymret om hvor mye de legger seg på i sv.skapet! Gravide mager er jo noe man skal være stolt av og vi skal nyte de fine magene imens vi har dem. Det er tross alt sunt å gå opp i vekt når man er gravid!

Skrevet

Ja det er sunt å gå opp mens man er gravid, meeen d finnes et tak der også..

Men så var d ikke d d var snakk om heller da ms/mr anonym...

Skrevet

Har lagt på meg 12 til nå, er i uke 35. De siste to ukene har jeg gått opp 4 kg. Mest vann.

Skrevet

Jeg er i uke 29 og har enda tilgode å legge på meg, har vel gått ned rundt 10 kg. Extremkvalmen kom i uke 6 og har vært her siden, så dermed blir det ikke mye spising på meg.

Skrevet

jeg er i uke 35 og lagt på meg 2 kg jeg.

nesten litt flaut, men...

jeg er ikke noe veldig stor, og liten mage, og ganske liten i kroppen.

alltid vært liten og nett... jordmor sa det virket som jeg ikke hadde noe anlegg for å legge på meg noe særlig.

men en ting er sikkert... at de som mener at vi som ikke legger på oss, er heldige og har et bra svangerskap... tar feil!

for vi skal dele det vi spiser med babyen, og den tar mye av næringen vår, så det er jeg som går tap av dette...!med å være svimmel og slapp av mangel på noe hele tiden:( så kilo, kom hit..jeg vil legge på meg!

jeg har gått ned i meg selv sier jordmor.

Skrevet

jeg har også alltid vært tynn, liten og nett , men faktisk så har jeg lagt på meg 22 kg i dette svangerskapet (som er mitt første), og det er jeg bare stolt av! =) er gått over tida med 9 dager...så håper tassen kommer snart =)

uansett lykke til alle sammen! det viktigste er jo at vi alle får friske barn! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...