Den heldige eier av ett barn Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Her hadde jeg og bf kjøpt leilighet, siden jeg studerte hadde jeg ikke på nær like mye penger å bruke som han. Jeg er den som flyttet, vi bor ca 5 km unna hverandre, ikke for langt og ikke for nært. Kommer selvfølgelig til å få min del av overskuddet fra salget når han skal selge. Gleder meg litt, for då får jeg såpass mye egenkapital at jeg kan begynne å tenke på å bygge eget:) .
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 han hadde pengene så han beholdt huset. jeg hadde magen så jeg beholt barnet. klager ikke på den løsningen :-)
trillemamma Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Han flyttet. Vi diskuterte det aldri, men han hadde uansett ikke hatt råd til å bli boende.
liten og lettmett Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Jeg var den som hadde betalt alt på leiligheten, han jobbet ikke, bidro ikke, var en latsabb. Når han flyttet så var det for godt. Han fikk ikke med seg noe.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Leide sammen, og den stod i mitt navn, og det var mine penger jeg brukte for å betale depositumet. Men siden barnefar har snulla mest så flytta jeg ut, og han overtok alt.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Jeg beholdt alt siden han bare var her EN eneste natt! ;-p
St. Hans Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Ingen av oss hadde råd til å beholde huset alene. Nå flytter vi i hver vår leilighet.
Gjest Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 Han har beholdt huset. Skrev avtale om at han skal betale meg ut ved event. salg eller innen 5 år. Fekk ingenting nå. Grunnen er at det var veldig viktig for meg at han klarte å sitte med huset pga ungene. Vi har 50/50 samvær, og innbiller meg at det har vært lettere for ungene siden han ble boende. Eg leiger eit eldre hus ca 3 min i bil fra han. Planlegger å spare slik at eg kan kjøpe noko eget ein dag. Håper faktisk huset eg bur i kommer for salg, for eg trivest sååå godt her. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå