Gå til innhold

Katja??? (Ang superundertøy fra Wistex)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så du hadde brukt superundertøyet fra Wistex. Hva er det laget av? Hvordan er det i forhold til ullundertøyet fra Cubus med bomull innerst? Det er det eneste som har fungert her, men nå har Wistex kommet til bødga her også, så kanskje jeg skulle prøve det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et øyeblikk så skal jeg sjekke, har et sett hengede på badet akkurat nå.......løper og sjekker........

Det er laget av 100% micropolyester....hmmm...hørtes jo i grunne litt skummelt ut, men tuppa tåler det godt.

Hun blir så varm med det ulltøyet fra cubus, med bomull inni.

Så hun går stort sett i superundertøy hver dag, inne. Hun pleier ikke å ha bukse og genser utenpå, for da blir hun så varm.

Hender hun smetter på seg et skjørt, for å se finere ut :)

Skrevet

Supert! Dette må sjekkes. Det er visst litt varmere for prinsen nå når går på skolen og ikke er ute hele dagen. Da må vi prøve Wistex :-)

Genialt med disse sidene der man kan få tips.

Tusen takk Katja!

Skrevet

Bare hyggelig.

Jenta mi ble skolejente i år, og det var da skjørtene kom inn i bildet. Hun var veldig nøye på det i begynnelsen på høsten, hun syntes nok hun var litt for "naken" uten bukse og genser :)

Men nå gir hun blanke i det, dropper skjørtet.

Og hun elsker superundertøy, og vil stort sett ikke ha på seg noe annet.

Og det er det som er så kjekt med Wistex, at de kommer til slike bortgjemte bygder som våre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...