Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Har jobbet noen timer som vikarlærer, faktisk hver dag de siste ukene... men det blir jo bare totalt 4-4,5 hele timer per dag... men dette er registrert som halvtimes "timer"... noen som vet hvordan lønna beregnes.. får man betalt per halvtimes time som en klassetime, eller er det per klokketime?? jeg har ikke fått noe tilbakemelding og kvier meg for å spørre.. tror lønna er ca 180kr men vet ikke det heller med sikkerthet... (utdannet lærer men ikke jobbet på noen år).. noen som vet litt mer hvordan det beregnes så blir jeg kjempeglad... vet jo ikke om jeg tør å kjøpe julegaver eller ikke
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Det spørs hvordan de regner det i kommunen du har jobbet i. Full stilling for lærer i barneskole er 988 undervisningstimer av 45 min. Dette utgjør 741 klokketimer. Den resterende tiden opp til fullt arbeidsår på 1687 timer er fordelt på bunden og ubunden tid til for- og etterarbeid. 180 kr bør være per halvtime. Ring lønningskontoret og hør hva som er riktig! Ikke noe å være redd for:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå