Gjest Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 hei hei ... går det bra med deg , og hvordan går det på skolen ??
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Løven og skorpion, hei på deg:) Løvinne; Går bra med meg, men jeg tenkte jeg skulle snoke litt om CoolHeads, innlevering snart... Kan du hjelpe?
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Javist kan jeg hjelpe deg - bare gøy det :-)
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Juuuhuuuu! Er litt lei hele driten;) Skal sette meg ned med restene i morgen, kunne jeg fått lov å maile deg når jeg har sett over hva som er hullete? Min mail er [email protected] Så kan du sende din dit;) (hvis det er greit da...) Og hvordan går det med Mathea? Vi planlegger julegrøt for drammensjentene før jul, da må du være med:)
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 skjønner du har litt og slite med ja, men dette fixer vi. Skal hjelpe deg så godt jeg kan. vi snakkes...nattaklem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå