Gå til innhold

Drømmefødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell mer om Kamik.. Er ikke Kamik og Sorel samme?

Hvor mye koster Kamik? Hvis sønnen min står i dampen eller noe, vil det trekke vann inn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorel er hvertfall samme prinsippet som Kamik, men jeg tror ikke det er samme produsent. Kamik er et registrert varemerke, så det er nok ikke det samme. Husker ikke hva Kamik koster, men tror det var 600-700 kr. De har de hvertfall på barnas hus. Og på enkelte andre skobutikker (Eurosko?). Vi bor i en liten kommune med en skobutikk som ikke er i noen kjede, så jeg har bare kjøpt de der og sett de på Barnas Hus.

Sønnen min gikk i Naturbarnehage da han gikk i barnehagen, og han var aldri våt på beina etter å ha gått i bekken eller vanndammer. Det hendte han ble klam på bena fordi det ikke var kaldt nok ute, men han var aldri kald selv om han var klam. De han har nå har tett såle (måtte gå og sjekke), men jeg vet det finnes flere modeller. Han er veldig glad i de selv også, og vil helst ikke ha annet på bena. De har også godt grep. Han klatrer i fjellet med de og sklir ikke.

Det som er mest genialt er at du kan lufte foret. Jeg kan ikke fordra den lukta som blir i f.eks cherrox.... Og at foret er i ull er også en kjempefordel. Det holder varmen selv om barna blir svette på bena.

Skulle tro jeg solgte de selv, men det gjør jeg ikke :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...