Lillegull2008&2010 Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Noen som vet om vi enda kan få tatt bilder der? (gratis-gravid fotografering..)
Alvilde<3 Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Ja, det gjorde vi sist tirsdag. Fikk bildene rett før helgen å de var så nydelige!!! : )
calalalala Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Hvordan får man gjort dette? melde seg på noen plass?
"gullet" Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Så fint at det ikke er for sent, har tenkt og rusle avgårde i morgen, er bare noen uker igjenn til termin så jeg har somlet. I bladet Gravid, så er det en "slipp" som du skal ta med til Fame, Fame har dropp inn mellom 13 og 14 på tirsdager for gravide som vil ta bilde av magen, dette fordi bladet Gravid har jubileum i år..
Nybakt_mamma=) Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Hvor mange bilder blir tatt? Og hvor mye koster det for hvert bilde? Prøvde å se på hjemmesiden til fame, men fant ingen prisliste..
jajoo Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Så flott - takk for tipset! Trodde dette var et tilbud som var gått ut. Ringte nettopp til en av Fame-fotografene her i Oslo, og der var det bare å møte opp tirsdag mellom 13 og 14. Det skal jeg jammen gjøre
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 det er gratis å få tatt bildene, kjøpe derimot koster skjorta hun her i byen sa tilbudet varte ut i neste år også
cj1982 Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Det loenner seg aa vaere der tidlig!!! Jeg var paa fotografering hos fame i Oslo for et par uker siden, kom ca. 13:05 og var den siste som fikk vaere med den dagen. Alle som kom etter meg fikk beskjed om aa komme tilbake neste uke.... Var nr. 7 i koeen saa maatte vente til kl. 14. Men ble kjempefornoyd med bildene, saa det var absolutt verdt det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå