de tre bukkenebruse Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 jeg sitter her med kynnere/mase rier og nedpress og vondt/mensmurringer i ryggen... men heldigvis vet jeg at det skal bli vondere hehe... reiste inn 3 ganger før sønnen vår endele ble født (4 gangen sjedde det) hehe... da var det slik som jeg har det nå...( de gangene jeg trodde det var på alvor =P hehe)
LilSilja Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Er tre dager til termindatoen min nå men er ikke tegn til noe synes jeg. Ikke noe kynnere, tror ikke jeg har hatt det i det hele faktisk. Alt jeg kjenner er at jeg er sliten i ryggen og vondt å reise seg...håper å ikke gå over tiden veldig mye da, ble satt i gang siste gang etter 14 dager.
de tre bukkenebruse Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2007 jeg har 5 dager til termin=) fødte 4 dager over termin sist gang så jeg rekner vel egentlig med at jeg går noe liknende denne gangen også hehe... håper du slipper å gå så mye over termin denne gangen, hørrtest ikke noe gøy ut...
Soleie m/3 gull :) Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 dårlig med ting på gang her:( har ingenting av det som alle snakker om, så jeg er vel ikke på vei til å bli moden engang..
de tre bukkenebruse Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2007 det kan jo være at det plutselig sjer noe hehe=) får krysse fingrene hehe
Soleie m/3 gull :) Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 ja er det jeg håper på.. har veldig lite lyst å gå over tiden. håper vi får før fredag da:)
Micha.. Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 hadde det jeg vil tro var rier, men de kommer så uregelmessig, så føden mente det bare er modningsrier, men en kan jo håpe på at det tar seg opp..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 skjer ingenting hos meg. ikke snudd seg eller festet seg... men beveger seg mye fra å ha hode opp og til å ha d snudd ne. har ikke termin før 30 des da så kan smøre meg med tolmodighet litt til.
elanderimagen Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 hadde termin 24 november egentlig...men er 9 dager over nå..håper på fødsel nå snarest!.så blir nok desember barn på meg også! ) håper dere får til termin folkens, og lykke til!
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 Nope, 2 uker til her, å jeg kjenner ingenting til at det skal skje noe enda... Stikker litt i underlivet, å har en god del kynnere, men ikke noe annet enn det:) Skal nyte den siste tiden som handikappa:p
Adriansmor med tulla Skrevet 3. desember 2007 #11 Skrevet 3. desember 2007 Har masse uregelmessigerier/kynnere...skikkelig nedpress og murringer går på 2 døgnet nå uten å sove her helt ferdig...skal på kontroll kl9 nå...huff håper de kjenner om det er modent ialefall.
Niem og Patrick Skrevet 3. desember 2007 #12 Skrevet 3. desember 2007 Skjer ikke mye her heller.. hadde endel kynnere og nedpress igår.. Våknet når sambo gikk på jobb idag med null og niks følelse i skulderen.. gøy
Adriansmor med tulla Skrevet 3. desember 2007 #13 Skrevet 3. desember 2007 var på kontroll k 9 og hun sjekka men jeg var ikke moden engang=(((((((((((((((((((((((((( 2 døfn med muringer og ingenting...BLÆSJ fikk akkupunktur da så får håpe det går seg til...sukk smertene skyldes at hun stanget hodet mot skambenet og at hun kom ikke seg lengre ned....
majsenna™ Skrevet 3. desember 2007 #14 Skrevet 3. desember 2007 Har det på samme måte.. kjedelig å ligge våken med murringer og kynnere hele natten uten at det hjelper på modningen. Har tatt modningsakupunktur 2 ganger, men ikke merket noen effekt enda og siden det er så dyrt vet jeg ikke om jeg har råd til å ta flere behandlinger. Er skikkelig deppa.. blir kjedelig å bare ligge på sofaen, men det er stort sett det eneste som holder maseriene og kynnerene borte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå