kokosyklus Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Har gått en halvannen times tur i skogen i dag. Nå kommer kynnerne hele tiden. Med noen minutter i mellom. Det straffer seg å forsøke å holde kroppen bittelitt i form. Om to dager kjører vi til fjells! DET SKAL BLI SÅ GODT Å KOMME UT AV OSLO DERE!!!!! Så da skal jeg ligge pal i morgen slik at livmoren min finner ut at den kan slappe av. Vil ikke ha noe pes på fjellet:) Noen av dere som pleier å ha mye kynnere her? Jeg får de sterkeste kun på høyre side og jeg blir "støl" helt iopp mot puppen. Må lene meg bakover. Så stikker den litt. Heldigvis ikke vondere enn det, men er det ikke litt rart å ha de oftest på høyre side? Skulle tro den var jevnt fordelt på magen:)
Piami :) Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Da har vi "like" kynnere! Her også er det stort sett på høyre side, mens venstre er myk.. Noen ganger på venstre også, men helt klart mest på høyre side, og oooofte!
aragon Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har også bare vært plaget med kynnere som kjennes på høyre side og mest når jeg er aktiv.
allis. Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Hei kokosyklus.. Leser du er plaget med kynnere.. Det er jeg og, er 30+3 i dag å har hatt kynnere siden uke 21. Den siste uken har de blitt verre, jeg får kynnere bare jeg reiser meg fra sofaen, snur meg, bøyer meg ned osv... Begynner å bli litt plagsomt. Tok ultralyd av livmorhalsen for 3 uker siden, den var heldigvis lang og lukket!=) Skal til legen på torsdag, for å diskutere om jeg skal sykemelde meg, jobber 100 % enda.. Hvordan er det med deg? Er du sykemeldt?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har ikke merket en eneste kynner.. i uke 31 nå. Burde jeg ha kjent dette? har bare merket det etter orgasme/sex.. for da blir magen HARD som murstein, men ikke ubehagelig eller noe..
allis. Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Nei, du burde ikke ha merket det.. Alle har kynnere men det er ikke alle som merker dem, vær heller glad for det. Kan være litt plagsomt med kynnere..
majsenna™ Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Hos meg strammer hele magen seg, og jeg må gå fremoverlent. Ser ut som en gammel krok.. Det beste for meg er å bare ligge på venstre side og la andre løpe ærender for meg. Ganske kjedelig..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Jeg får også en del kynnere..og mest på høyre side. Nå har jeg fått beskjed om at livmoren min ligger på skrå,på høyre side.Ikke nor farlig. Så da har jeg tenkt at det er derfor magen er hard på den siden da jeg har kynnere. vet ikke om det er noen sammenheng med deg/dere?
kokosyklus Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2007 (",) jentebebi`s i magen (,") Ja, jeg er sykemeldt. Ble sykemeldt etter atde sjekket kynnerene mine på sykeshuset da jeg var i uke 29. Jobber på sykehus, så jobben min er veldig fysisk. Greide ikke gjøre noe de siste to vaktee fordi kynnerene satt hardt:) 7 timers rask gange med bæring av diverse utstyr etc er ikke å anbefale he he! Ta en prat med legen din du:) Det er en utfodring å gå sykemldt full tid altså. Dagene virker fort meningsløse når man er vant til å jobbe endel.
allis. Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 Ja, jeg skal snakke med legen min, legen på sykehuset mente jeg kunne sykemelde meg for å se om kynnerne vil roe seg men jeg sa da at jeg ville prøve litt til. Men nå i den siste uken kommer de hele tiden, bare jeg reiser meg fra stolen... Har ikke så veldig tung jobb men er en del springing frem og tilbake og med mye tidsfrister å forholde seg til.. Er redd dagene kan bli lange ja hvis jeg skal gå hjemme men kan ikke gå med kynnere på jobb hele dagen.. Hvordan ble det med deg etter at du ble sykemeldt da, tenker på om kynnerne avtok litt eller kommer de fortsatt like ofte...? Påvirker de livmorhalsen din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå