Lisa & lille Noah<3 Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Jeg ønsker meg nytt digitalkamera, parfyme og nye gode tøfler:)
yooo Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Jeg ønsker meg at svangerskapskvalmen skal gi seg!! Det er det eneste jeg ønsker, trenger ikke en eneste gave under treet hvis det går i oppfyllelse....*smile*
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 *tempurpute *langrennski *Phillippe starcks Gost stol *pysj *bergansjakke *frisørtime *ulvangsokker *kari traa superundertøy *gode votter Og en haug med huslige ting
Mammapudding Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Hos Leah skal jeg ønske meg en hel natts søvn, hehe..tror ikke det ønske blir oppfylt da ;-) Eller så har jeg ønsket meg gavekort på klær, for til min store fortvilelse så forsvinner ikke de siste kiloene ved hjelp av sjokoladedietten..hehe:)
Nyseryllikberta Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Trodde jeg hadde alt jeg trengte, men kom jammen på noe jeg ønsker meg;) (Utenom snille barn, fred på jord osv...) - Middagstallerkener (hvite, 12stk) - Navnesmykke - Englebarnsmykke - "Covet" bodylotion - Beautybag i hardplast - pakker som regel en bag med alt hele familien trenger når vi skal noen steder.... så derfor - siste "Pirates"- filmen
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Jeg ønsker at jeg ikke har så mye dårlig samvittighet og ønskermeg mer overskudd, ønsker jeg ikke hadde vært så sliten. Men skal prøve å bli sykmeldt nå, for ryggen tar snart knekken på meg (er gravid)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå