Gjest Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Små babyer er det ok å ha med seg omtrent overalt:)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2007 oki:-) Hadde vert dumt å måtte ha barnevakt, da jeg ikke liker det noe særlig.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Jeg fikk ei venninne til å trille snulla mens vi var på UL...en vet jo aldri hva som skjer,- hadde nok ikke vært i stand til å passe på snulla hadde jeg fått vite at noe var galt med vesla.
Trebarnsmamma30 Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Det er jo ikke anbefalt å ha med barn generelt på UL, vet ikke helt hvordan det er med babyer for de forstår jo ikke hva som skjer..
mine små alver... Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Hei. De anbefaler jo ikke å ha med barn...tilfelle noe er galt el. Men jeg hadde med datteren vår på 41/2 og det gikk helt fint.Jordmoren på riksen sa ingenting om det til oss,hun var bare kjempe hyggelig hele veien:)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2007 Ja, dere har jo et poeng der... Itilfelle noe skulle være galt er det kanskje best om noen triller lillegutt ja.. Huff:/ Ble plutselig nervøs nå...
fru.ktbar Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 det eneste er at den som holder baby ikke får med seg så mye av undersøkelsen, his det er mannen din er det litt kjedelig hvis han ikke får vært helt fokusert
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #10 Skrevet 2. desember 2007 I mine papirer står det at: "DET ER DESSVERRE IKKE MULIG Å TA MED SEG BARN UNDER SKOLEPLIKTIG ALDER. DET ER VIKTIG MED RO UNDER UNDERSØKELSENE. PÅ GRUNN AV SMITTEFAREN MÅ IKKE SYKE SØSKEN TAS MED." når er det du har UL?
mamma til søte små Skrevet 2. desember 2007 #11 Skrevet 2. desember 2007 Hadde med gutten vår og jordmora synst bare det var koslig at han skulle få være med å sjå babayen på UL. Han satt fint på fange til pappaen hele tia, ingen problemer. Alt gikk helt fint.
Gjest dagdrømmer Skrevet 3. desember 2007 #12 Skrevet 3. desember 2007 Vi hadde med størstemann (31/2) på ul, fordi vi ville hilse på babyen alle sammen. Men så fant de en hjertefeil, og da var det ikke like stor stas... mannen min var helt skjelven. Fikk heldigvis barnevakt kjapt, undersøkelsen ble lang, altfor lang for en liten tass å vente med nervøse foreldre. Det virker ikke som om hun ble skremt, heldigvis, men det ble mye å forholde seg til for oss på en gang... Men det kommer jo an på om babyen din sover i vogna under ul eller om han krever dere også da: )
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 3. desember 2007 Hadde med meg lillegutt i dag, og ei venninde itilfelle noe skulle være galt så hun kunne ta han ut. Alt gikk kjempefint! han var ivrig og kikket på skjermen som om han visste hva han så på;-) Lille søte tassen min:-)
PlinkiPlonk Skrevet 3. desember 2007 #14 Skrevet 3. desember 2007 Jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være noe problem??!! Vi hadde da lillebror på 7,5 mnd med på UL, og han sjarmerte hele staben der, de syntes det var kjemperartig å se han "live"... Hvem skulle ha han da? Uansett skal jeg i mange flere UL, og han skal selvfølgelig bli med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå