Tamline Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Har hørt om ullklær som har ett lag bomull innerst. Hvor får jeg kjøpt det, og hva heter det?
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 De eneste som fungerer på mine eksembarn er ulltøyet med bomulssflosset innside. Fåes hvertfall på Cubus. Har prøvd alt annet jeg har kommet over i løpet av seks år, men havner tilbake på Cubus sine.... Tror ikke det heter noe spesielt, men det står på lappen at det er ull med bomullsinnside. Lykke til!
Zupermam Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 mitt barn har eksem, men tåler ull veldig bra altså. Jeg har imidlertid et par ullbodyer med bomull innerst, men de er så UTROLIG varme! så da bør det være KALDT altså
Katja Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Eksemtuppa mi bruker ulltøy fra Pnuts (Cubus), med bomull innerst. Ellers bruker hun mye superundertøy av bomull, også vanlige ullklær under dress/regnklør o.l., når hun skal ut. Kjøper mye superundertøyet til Wistex jeg, det syns jeg er både billig og bra. Koster kr 99 for et sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå