Gå til innhold

noen fler som har tatt boblebad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vært på hotell i helga og da tok jeg boblebad men hadde ikke noe særlig med bobler på (kunne stille selv) satt ikke innatt boblene heller. + at det ikke var så varmt i det som i vanlige boblebad synes jeg, ikke noe høyere temp enn du har i badekaret liksom. det blei rensa hver dag, og det virka ikke som om det var så mange som brukte det, ivertfall ikke når vi var der. men er alikevel litt engstelig for at det var litt dumt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok boblebad helt i starten på svangerskapet, og det gikk fint. Visste ikke da at det var skadelig..

Skrevet

Tar boblebad noen ganger jeg. Har ett hjemme oxo som blir flittig brukt::))

Skrevet

jordmor sa til meg at d var bare å ta bobblebad. d er både godt for meg med bekkløysning å deili:D

Skrevet

Jeg har vært på 2 ulike spa og der anbefalte de ikke boling. Jeg kunne gjerne sitte i badet uten å boble, men ikke med boblene på. Det hadde sammenheng med at vibrasjonene i boblingen kan trigge rier og dermed sette i gang fødsel. Men jeg vil jo tro at når det ikke skjedde noe umiddelbart etter at du tok boblebad, så er det ingen fare nå. Men jeg hadde nok hørt på "fagfolka" .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...