Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Er nå straks i min 12 uke..Og vil veldig gjerne gjennomføre ul før den ordinære i uke 18. Hva er det som er best av innvendig og utvendig ul? Dere som hadde ul i uke 12 hva valgte dere?
Mooncake Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Var på UL i slutten av uke 12.Det ble begge deler. Mye bedre bilde på innvendig UL når de er så små. Det er ikke sikkert at du kan velge...
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Jeg fikk utvendig i uke 12, men så mye bedre med innvendig 3 uker før.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 de tar ultralyd tidligere om det er en grunn til det... eks at magen blir veldig stor og du tror det er flere, smerter i magen, eller at du har en sykdom som gjør at det er viktig å følge nøye med. jeg er i uke 13 og har hatt to innvendig ul. forsøkte med utvendig sist uke, men den er litt liten til at det er lett å se. blir veldig flotte bilder med innvendig da de er så små.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Man velger ikke slikt selv, det er opp til den som utfører UL'en å vurdere hva som er best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå