Gå til innhold

FARGE I STUE, FORSLAG!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde egentlig kjøpt farge. Latte valgte vi, men da den kom på veggen var den så å si helt hvit! og det var ikke det vi skulle ha. Har brystpanel og tapet.

Så i morra er det avgårde for å kjæpe ny farge. Noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cafe Latte er meir beige, er en varmere farge enn bare Latte.

Selv om Cafe Latte er på vei "ut" nå. Det er Latte og andre farger som er in nå, i følge malebutikken jeg var på i går :)

Skrevet

Vi ser litt på cafe latte nå, og det blir nok denne, blir sikkert fin, siden vi brukte latte i gangen , og disse to fargene passer godt sammen ser det ut som.

Skrevet

Du må i alle fall ikke ta cappucino. Vi er bare så misfornøyd...:-(

Skrevet

Jeg har caffe latte, har hatt det i mange år, er veldig fornøyd.

Den er en varm og god farge, men som sagt, umoderne, i følge fargehandleren ;)

Skrevet

Vi malte først "latte" i stuen, men ble ikke helt fornøyd. Vi valgte på ny og endte opp med "Skandinavisk lys". Den er varmere enn "latte" med litt mer glød. Er kjempefornøyd og jeg anbefaler den på det sterkeste:-)

Skrevet

Nå følger ikke jeg moten til punkt og prikke, så det bryr jeg meg rent lite om, så lenge jeg liker det :-)

Har sett på de fargen som er moderne nå, og syns ikke så mye om dem, ikke en jeg likte....jaja, sikkert meg ;-)

Tusen tusen takk for hjelpen Katja!!! :-))

Skrevet

Skandinavisk lys" fnnes ikke i mine fargekart, dumt, kunne tenkt meg å sett den. Hvordan er den i forhold til cafe latte?

Skrevet

Vi har lys Toscana og er kjempefornøyd.

Skrevet

Den går i en litt annen nyanse. Skandinavisk lys går mer i en lys brun/gul tone i forhold til caffelatte som går i lys brun/lilla. Hvis det går an å si det sånn, he he..

Begge to er fine farger. Har hatt caffelatte på et soverom hvor vi bodde tidligere, men må si jeg synes skandinavisk lys er finere.

Hvis jeg var deg ville jeg ha kjøpt noen fargeprøver av de fargene du vurderer og prøvd de på veggen. Da får du riktig inntrykk. Det gjorde jeg og jeg er strålende fornøyd:-)

Skrevet

Vi holder på å pusse opp et hus vi har kjøpt. Stue er malt caffe latte. ( har den fargen der vi bor nå også.. super fornøyd! ) Har latte i gang og kontor! ;)

Skrevet

Hmmm.... .Vi har latte i stua, vi er knall fornøyd. Godt smaken er som baken:)))

En annen farge som er fin er dun, den er vel det en kan kalle beige.

Skrevet

Vet du hvilken produsent som har fargen Skandinavisk lys?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...