Gå til innhold

Slitn og engstelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer nettop fra legevakta, bronkitt, og bihulebetennelse. Er bare det at det re ikke fullt 3 uker siden jeg avsluttet en penicillin kur mot bihulebetenelse. Og nå er det på igjenn. Har ei lita frøken på 10 mnd som også har og fått penicillin kur mot luftveis infeksjon. Ho er potte tett og sover kun når ho ligger på magen til meg eller pappan. I natt var det jeg som var våken. Ikke mye søvn med ei på magen som hoster og skriker. I dag er jeg bare helt skutt. kjenner ikke at har krefter til noen ting. Har nok med og trekke pusten føler jeg. Og begynner og bli bekymret for babyen i magen. Er 18 uker på vei og tenkr stakkar den som liggr i den syke kroppen min. Må tåle så mye medisin. Og har enda ikke kjent nonsikkre tegn på liv. Skal på kontrol til jordmor på onsdag mn syns plutselig det er så lenge til. Er ikke mye de kan gjøre men sliter md tanken. Håper det er noen som har forståelse for bekymringene mine. ( Vet innerst inne at det nok mest er for jeg er så sliten) Men føler litt på at jeg kanskje ikk har grunn til det, hører om super mammaer hele tiden, og jeg vil så gjærne være på topp for frøkna mi 24 timer i døgnt mn nå greier jeg det bare ikke.

Ble litt langt men, letter hode å få satt ord på følelsene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg, høres ikke noe godt ut. Siden du er såpass syk og det at datteren din er syk - er en god grunn for mannen din til å melde seg syk hos arbeidsgiver i morgen.

Det går nok bra med spiren din skal du høre(hjertelyd). Det er ikke så lenge til onsdag da :) Og tror heller ikke du hadde fått kommet inn så mye før for kontroll en annen plass heller.

Håper det ikke går så altfor mange dagene før du er på bedringens vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...