Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert litt for tidlig å snakke om ammetopper enda da....men jeg oppdaga her om dagen at de selger helt greie ammetopper på HM. Til ca 200kr. Har bare sett slike topper i andre butikker til 400 og over. HM har ikke solgt ammetopper her jeg bor før, så jeg ble så glad da jeg oppdaget at de har begynt med det nå.... Et lite tips til andre som også synes 400-500 kr er litt drøyt for en ammetopp...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er bare såååå bra! Jeg er på leting etter noen sånne topper med stropper som HM hadde i sommer. Ammetopper altså! Nå viser det seg at de ikke har mammaklær på HM der jeg bor...... Forhåpentligvis får jeg en veninne til å ordne det for meg på en HM butikk som har.

Skrevet

Jeg prøvde de ammetoppene sist men syns de har så dårlig kvalitet på H&M og passformen er heller ikke fin.

Jeg legger heller litt mere i noen få fine ammetopper fra f.eks boob enn å måtte kjøpe mange flere av dårligere kvalitet og utsende i ammeperioden.

Som for min del varte over 1 år forige gang.

Tips fra meg.

Skrevet

Må si meg enig med Anonym over her - syns kanskje ikke at ammetoppene til H&M har helt super passform. Syns BOOB sine har vært veldig gode, brukte de under hele forrige ammeperiode, holder seg utrolig godt i strechen, passform og farge. Men ja - de er rådyre, egentlig helt sykt å måtte betale 450 kr for en t-skjorte/langermet topp!!!! (Men så var det nesten det eneste jeg gikk med når jeg ammet....)

Skrevet

Jeg må også hive meg på denne! Vil råde dere til å heller legge litt mer i de ammetoppene dere kjøper enn å handle masse halvdårlige. Jeg handlet en del singleter fra BOOB sist jeg var i ammeperiode, og det var genialt. Hadde de under bluser/gensere/hettegenser osv., og slapp dermed å sitte og blotte hele magen, evt hele brystet, noe jeg synes er ubehagelig i hvert fall.

De holder formen utrolig bra, og jeg fikk solgt mine på finn.no på 1-2-3 da jeg ikke hadde behov for de lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...