Gå til innhold

Hva synes DU om årets Robinsonsvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt målløs.... at en så tafatt jente kunne vinne er helt uforståelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert en kjempejente! Og er sikkert blitt gravid på den øde øya, så nå kommer hun hit til bim og tar deg

Skrevet

skjelve skjelve, det hadde vært skummelt! Hun var jo skikkelig fryktinngytende da:-)

Skrevet

Nei, Ann-Kristin! Hun som har ligget i skyggen og klødd seg i huet i 47 dager mens de andre har stått på for fellesskapet. Utrolig at det går an! Ikke verdig en plass!

Skrevet

Det er helt hårreisende...! Burde ikke vært lov!! Det er jo helt latterlig.. hun kan jo umulig føle seg noe særlig verdig.. hun har jo ikke gjort en dritt, og er sikkert veldig klar over det selv.. blir litt forbanna jeg..

Skrevet

Hvis dere forventer at vinnere av realityserier skal være rettferdige og 'verdige' så er tiden inne for en reality check.

[ba-bom-bomp-PSCH]

Skrevet

Kunne ærlig talt ikke brydd meg mindre. Hvem som vinner Idol, Robinson eller andre realityprogrammer er meg revnende likegyldig. Idol minner forresten mer og mer om en karaokekonkurranse.

Skrevet

"Idol minner forresten mer og mer om en karaokekonkurranse."

Enig, bare at Idol gjør meg hakket mer forlegen på deltagernes vegne.

Skrevet

Har ikke fulgt med helt på robinson i det siste, men jeg syntes ettersom hva jeg så at han mulatten var en verdig vinner.

Skrevet

Men taktikken med "å ligge i skyggen og klø seg i hodet i 47 dager" virket tydeligvis!! HO VANT JO!

Ville du virkelig angret på at du ikke var mer aktiv hvis DU hadde vunnet 300. 000,-?

Vitsen med hele Robinson er jo faktisk og være den som står igjen som vinner, ikke å være den som gjør mest for fellesskapet.

Skrevet

Jeg syns ikke hun er en verdig Robinsonvinner. Men jeg syns hele konseptet er feil, om en slik person kan vinne Robinson, som det heter.

Det er mer snakk om allianser og spillet. Og det mange sa da de stemte i går, om at hun var blid og positiv slik at de andre satte pris på henne, det hadde ikke hjulpet mye om hun var alene på en øy. Jeg syns konkurransen er lagt opp helt feil.

Skrevet

Jenta er blid og snill hu,men tviler på at hu hadde klart å overleve på en øde øy,synes det er ganske drøyt å ikke ha lært noe mer enn å fyre bål,sette garn og bli kjent med seg selv,oi,jeg glemte,steke fisk,nei,er nok lille negergutten som skulle vunnet,ut i fra prestasjoner:),men,men det er jo ett spill,og hu har vel bare holdt seg litt i bakhånd,og visst hva hu har holdt på med:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...