sweden ENDELIG mamma Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 min sønn er 10 ager idag og hikker ganske mye?? noe som har vært borti i dette og har noen gode råd?? på forhånd takk
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Min eldste har alltid hikket masse. Det startet i magen. Kjente han hikket mot hoftekammen. Det fortsatte da han bare var noen få dager. Pussig, for han hikker ofte enda. Mens minstejenta er det sjelden jeg merker hikker. Det hender selvfølgelig. Det er ikke stort å gjøre. De sier det kan hjelpe å gi de litt drikke (flaske eller pupp) men jeg har ikke merket at det hjalp.
nabbi_85_ Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Han min har hikket ganske mye både i og utenfor magen. Pleide og gi han sukkervann, da sluttet han og hikke for en stund i alelr fall. Nå er ahn 6 og halv månde og hikker sjeldent. Så kan hende det gir seg ettervært
Mammapudding Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Leah hikket også mye inni magen min, og hikket myyye de første ukene etter at hun var født også. Hun hikker fremdeles av og til, men ikke så mye som før:) Har ikke funnet noe som får henne til å slutte å hikke, så kan ikke hjelpe deg der..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Min yngste hikket veldig mye til å begynne med, ofte resulterte i gulping. Det eneste som hjalp var å varme han litt, han hikket veldig fort når han ble så vidt litt kjølig.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Gutten min begynner ALLTID å hikke da han ler, eller blir tullet med... Hmmm, noen som vet hva dette kommer av. Ellers, hikket han veldig masse inne i magen også...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Jenta vå hikket mye straks etter hun blev født....hørte en eller annen plass at det var for at de fryser. Spurte på hs om dette stemmer og det gjør det. Fin veiviser det=) Nå er hun over tre måneder og hikker fortsatt litt, men nå er det som regel for at hun er tørst. Hjelper og amme litt.
lindur Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Grunnen til at de hikker er pga temperatur forandringer. Han mini her hikket en god del til å begynne med,men har gått seg til litt nå=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå