Lille nuffe Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Snuppa vår (3 mnd)har noen ganger gulpet og fått i vranga, slik at hun har blitt blå(ikke fått puste, altså), så hun legger seg samtidig med oss kl 22-23-tida. Hun er født 8 uker for tidlig (så korrigert er hun bare 1 mnd) Men jeg vil jo egentlig ha rutiner der barnet legges tidlig. Når begynner dere å legge barna før dere legger dere sjøl? Altså, hvor gamle var babyene deres?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Jeg la vesla i vogga i stua i mellom sju og åtte da hun var bitteliten, også våknet hun igjen i titiden, fikk mat og la seg igjen sammen med oss på soverommet etter det.. Men da hun var rundt 3mnd gammel sluttet hun å våkne i tittiden, jeg måtte bære henne sovende over på soverommet og hun våknet ikke for mat før i ett-tiden. Så da begynte jeg å legge henne på soverommet i sjutiden. Hun bestemte det på en måte selv da, at nå var hun stor nok til å ta natta litt tidligere og sove litt lenger.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Snuppa vår var 2 mnd. Da la jeg henne 8 på kvelden, så sov hun natten gjennom uten mat.. men har hele tiden vert bevisst på at jeg vill ha leggerutiner..
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Vi begynte med tidlig legging (21-tiden) da lillegutt var rundt 1mnd. Fungerte veldig fint, for han hadde en soveøkt på kvelden fra ca 21 til 23tiden fra før (da han la seg samtidig med oss). Så vi justerte egentlig bare litt på den soveøkten. Nå er han 9 uker og ligger å pludrer litt alene i mørket, med døra på gløtt (vi sitter i stua som er vegg i vegg med soverommet. TVen er på og vi snakker normalt slik at han kan høre stemmene våres). Sovner etter 30min-time. Inneimellom får han smokken hvis han sutrer. Nå sover han til 04 på natta også får han pupp også sover han til 07, noen ganger 08.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå