Gå til innhold

1 dag over termin nå....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm, noen gode tips til igangsetting he he Lei allerede etter 1 dag på overtid, skal vel egentlig ikke klage enda da, men, men gleder meg bare sånn til å få det overstått...

Har hatt sterke kynnere og menssmerter i mange dager, men ingenting skjer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff føler med deg... jeg gikk 11 dager over, og tilslutt var jeg så lei at jeg egentlig ikke var lei lenger, he he!

lykke til, håper det skjer noe snart!!

Skrevet

Greier ikke sex pga kraftig bekkenløsning....

Skrevet

Tror jeg prøvde alt av kjerringråd, men han kom ikke før ti dager over likevel.

De første dagene ¨på overtid var verst. Ga til slutt opp og tenkte at nå kommer jeg til å gå til overtidskontrollen, etter det slappet jeg mer av og alt ble bedre.

Hadde også mye menssmerter de siste dagene, og mistenker vel egentlig at det hadde en virkning, for riene kom tett og regelmessig og sterke fra første rie og fødselen gikk veldig kjapt når den først startet.

Så NOE skjer iallefall, selv om det kan gå noen dager enda.

Skrevet

Kjekt å høre litt fra andre, for jeg aner ikke hvordan det er å gå hjemme og fødselen starter med rier, for sist gang dro vi på sykehuset fordi vannet gikk, og da gikk det mange timer før riene begynte...

Håper på å få være hjemme lengst mulig, syns ikke det var noe særlig å være så lenge på sykehuset.

Skrevet

2 dager over nå... Har kroniske menssmerter og mye kynnere, men ikke noe regelmessig... Hadde forresten sex i natt he he

Det var nok lurt, for det kan jo bli en stund til neste gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...