flypapir Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Hvordan var dette? Farge? Mengde? Lengde?! Takk for svar!
Zupermam Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 om du er tidlig i sv.skapet, og du har blødninger, ta kontakt med legen din. Det kan bety absolutt ingenting, eller det kan være noe galt. Hos meg har blødninger i 2 sv.skap betydd at noe har vært galt, hos andre kan det bare være hormonellt. Lykke til!
flypapir Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2007 Er ikke gravid, men håper å være/bli det! Mistet i sa for 6 uker siden, så vet det ikke er det som skjer nå... Men festeblødning er jo noe som kommer når egget fester seg,altså før man får positiv graviditetstest.
Minesmå:)+en til! Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Den varte vel kanskje i 1-2 dager med minimalt mengde med blod. Friskt, men veldig lite... Jeg trodde jeg hadde fått mensen, og testa ikke... da den ikke kom etter 6 uker til testa jeg,,, hehe, var da 10 uker på vei.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå