Gå til innhold

Invitere til bursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har gått i barnehagen i ett år, hun er snart 4 år.

Nå har hun snart bursdag, og jeg har lyst til å ha et bursdagsselskap for henne med venninnene fra barnehagen.

Men jeg synes det er litt rart, for på det året hun har gått i bhg, har hun kun vært invitert i 1 bursdag (og da kunne hun dessverre ikke komme, men jeg ringte å sa fra. Hadde en god grunn). Er det ikke vanlig å feire bursdagen med barn fra barnehagen?

En annen ting jeg også lurer på er, er det "vanlig" at noen av foreldrene blir med på selskapet? Eller pleier alle å levere og hente dem igjen etter 3 timer? (De fleste er rundt 3-4år).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje de fleste gjør det som hos oss.....? Her er det slik at de feirer bursdag i barnehagen, da er det fåtallet som inviterer barnehagebarna hjem på bursdag, men istedet feirer med andre venner, bekjente og familie. Dattera mi har aldri blitt invitert på bursdag hos noen i barnehagen å vi har aldri invitert de. Dette er en "regel" som de fleste foreldre synes er kjempefint innad i barnehagen. Hos oss feirer de heller ikke med kake, men med fruktspyd, fruktcoctail osv.

Skrevet

Flere erfaringer? Blir så veldig usikker på dette nå...

Skrevet

Vi var i barnebursdag for litt over 1 mnd siden til en gutt i bhg til sønnen min, da hadde de invitert alle 3 åringene i bhg, dette er første bursdagen vi har vært i gjennom bhg, men tror vi også skal feire med ungene i barnehagen da dette er de han er mest sammen med og vi ikke har så mye nettverk utenom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...