Gå til innhold

Noen råd???

Rita og rampetrollan!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 10 mnd legger seg mellom 19:30 og 20:00...

De siste kveldene har hun lagt seg til vanlig tid, sovnet med en gang for å så våkne etter 45 min! å da er hu våken til i 22:30-23:00 tiden! :S

Hun har sovet fra vi har lagt henne og til i 08 tiden om morgenen siden hun var 3 uker! hun har vært veldig forkjølet den siste uken, men nå er hun ikke tett eller noenting:S

Noen som har råd/tips til hvordan jeg skal få henne til å sovne ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ha ingen gode råd - men da junior her i huset var 10 mnd hadde vi det likt.. Han la seg greit til å sove da vi la han, også sov han 45-60 min, og da sovnet han ikke igjen på over en time.. Sånn holdt vi på lenge..

Skrevet

da mini var 9mnd, så var det sånn her og. han begynte i august, nå i høst, å være vriden å vrang. kunne sove en halv time, så våkna, å være våken til over midnatt. han legg seg alltid kl 7, som regel. og vært flink å sove helt sia han va liten.

vi slet leeenge, å prøvde alt som kunne gjøres. nå i november, så prøvde vi oss på skrikekuren. og den funka etter 3 dager. varte en stund, så ble han forkjøla, og alt skle ut igjen.

her er hver kveld forskjellig, noen kvelder legger han seg fint, å våkner på morgenen, og noen kvelder er det våkning.

idag, akkurat nå, så er han våken nå, ligger i senga sin på rommet å babler med seg selv nå..

vi tar han IKKE opp, uansett. er innom han å gir han vann elelr sutten, men tar han ikke opp. er han ennå våken når vi legger oss, bytter vi bleie. det bruker å hjelpe.

ellers, så får dere se hva som funker for dere, det er mange som har opplevd det samme. rundt den alderen.

en kveld, så var vi så lei og slitne av våking, så etter nyhetene kl 9, å mini enda varvåken, så gikk vi begge inn til han, slo på lyst, opp med vinduet og lufta. henta vaskebøtta, og vaska hele rommet hans, ommøblerte og bytta på senga hans.

sa god natt, slo av lyset, og 15 sekunder etter så sov han. men det er jo ikke noe særlig å gjøre hver kveld da...

Skrevet

Mulig jeg er dum, men hvar er skrikekuren??

Tror jeg vet det da men:P

Skrevet

Fikk akkurat vite hva det er avmoren min:)

Hu hadde visst brukt d på broren min da han var litt over 12 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...