Gå til innhold

fler som venter ikm rundt 05.12???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan føler dere det nå?

har noe ustabil syklus, men mener jeg har ikm kommende onsdag 05.12.

forige uke var jeg full av symptomer på at jeg var gravid.. hehe.. kan jo være jeg lurte meg selv da men..

nå i helgen har de fleste symtomene uteblitt. bare svært såre brystvorter og noe humørsvingninger, men det er det..

Hadde noe som kunne minne om EL slim fredag, merkelig... men kun denne ene kvelden..

tenker vente med å teste til helgen.. om mensen uteblir da selvsagt.....

Skulle ønske det var enklere å forstå seg på kroppen og symtomene vi føler på....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig med deg! Jeg har IKM i morgen eller tirsdag, men testet negativt både fredag etternmiddag og i dag morges... Det føles som IKm er på vei, men jeg har skjønt at mange har det slik selv om de er gravide. Mange tester også negativt til over en uke etter IKM...så jeg håper fortsatt!

Skrevet

ja, man må vel bare smøre seg med tålmodighet... hehe.. men man vil jo gjerne vite "NÅ" :)

tenker å vente noen dager over IKM og teste igjen da.. om mensen ikke kommer meg i forkjøpet da.. *håper ikke, håper ikke*...

Krysser fingrene for deg også BooBoo..

Hvor lenge har du prøvd?

Skrevet

Jeg må innrømme vi ikke har prøvd lenge i det hele tatt, kun én gang. Det er derfor jeg er redd alt foregår inni hodet mitt...

Hva med deg?

Skrevet

hehe... min første skikkelige prøveperiode..

også redd for at jeg bare "overdriver" så prøver å dempe forhåpningene litt.. men likevel , føler det jeg sier.. hehe..

men noen er jo heldige og lykkes tidlig, så skal ikke se bortifra at vi kan være i den gruppen heller da :)

24 år fra oslo, enn du BooBoo?

Skrevet

Jeg er 32, utenfor Hamar.

Ja, det er mange som scorer på første forsøk, det holder motet oppe, he he...

Skrevet

vi får bae prøve å holde håpet oppe begge to, men ikke tro for mye for tidlig ;) hehe.. lettere sagt enn gjort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...