Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Jeg tror jeg er blitt sydd feil eller noe... Det ser ikke normalt ut nedentil. Er liksom en klump ved åpningen, og en stor flik hud som henger og slenger der... Er vondt ved samleie. Kan dette rettes opp i et halvt år etter fødsel?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har det akkurat slik som deg!! Er det noen med erfaring her?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Det jeg synes er så merkelig er at ikke gynekologen sa noe om det da jeg var på etterkontroll... Men jeg tror ikke det vises så godt når jeg liksom "sprer bena" på en måte... Hva med deg? HI
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Legen min sa heller ikke noe, som om det er normalt? Men det er ganske vondt med samleie, samme som deg. Og det er helt hardt på den ene siden inni.. Dytter innlegget...-
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Dytter jeg også, må da være noen som har erfaring?? HI
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Ble sydd litt feil med første mann for noen år siden. De kunne rette på det ved evt å ta stingene opp igejn. Ble klipt og det var da de sydde. Det var liksom en ekstra folde der nede...Men nå etter mange år er det helt som normalt igjen og en kan ikke se at jeg ble klipt eller sydd. Merker eller ikke noe unormalt så det går seg til.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 Jeg også, tror det er ganske normalt, jeg dro på en ny undersøkelse for å sjekke at alt var greit fordi det gjorde vondt. Men nå går det greit, arrvevet er ikke så elastisk som resten av huden, men det går seg til etter hvert. Moren min ble faktisk "åpnet" og sydd sammen på nytt 1 1/2 år etter fødselen, i forbindelse med en sterilisering. Steriliseringen foregår gjennom magen, så hun var mild sagt overrasket da hun våknet opp fra narkosen med sting i underlivet. Men legen som hadde utført operasjonen hadde kontrollert underlivet hennes og sett at det ikke så pent ut så han åpnet det og "pyntet" litt på det:) Så det går an å få gjort noe,men er neppe prioritert i helsevesenet!
Pysjen Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Jeg revnet i alle retninger og de sydde altfor mye, så det har blitt altfor trangt. Har også en skadet kjønnsleppe. Jeg skal få en reoprasjon når jeg vil, men er ikke helt klar for det enda selv om det er 10 mnd siden fødsel.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 Jeg synes at det er alt for trangt, men det går stadig bedre. Er 6mnd siden fødsel. Håper jeg slipper å gjøre det pånytt!!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 Jeg ble sydd feil, det er helt skjevt satt sammen og har et lite hull som aldri grodde sammen på ene siden. Det plaget meg masse i begynnelsen. På 6 ukers kontrollen tok jeg det opp med legen, og hun så hva jeg mente og sa at jeg kunne få det operert om jeg ville, men at det mest sannsynlig ville gå seg til. Hun ville gi det 3 mnd så jeg kunne få tid til å venne meg til det, og at det kanskje ville gro litt til, men det ser helt likt ut nå og det er egentlig helt greit. Plager meg ikke lengre. Tror det var riktig at det meste var sjokket over at ting var så annerledes. jeg forventet å se ut som før fødselen, men det blir man jo aldri. Men om det har gått et halvt år så er du jo klar over dette. Gå til fastlegen, få henvisning og da skal du til det sykehuset du fødte. Det er visst enkelt og greit.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2007 #11 Skrevet 3. desember 2007 Den ene kjønnsleppa mi var det eneste som revnet, så nå har jeg tre indre kjønnslepper:) Var hos legen i dag, og hun sa jeg kunne få fixet det om jeg ville- men tror jeg lar det være..Det som irriterer meg er at jeg til tider ( i enkelte sittestillinger eller hvis jeg lener ryggen tilbake mens jeg står) kan kjenne at det strammer på en måte over klitoris...gud vet hvordan det har seg til..legen min sa hun ikke så noe unormalt, men om det ikke går over så tar jeg kontakt med en gyn. spes. Er jo bare noen uker siden fødsel, så gir det litt tid. Sex har jeg ikke hatt enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå