Gå til innhold

Hvem tror vi kranglere egentlig at vi er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skravle har jo stadigvekk slike tråder. Hvordan ser du for deg personen bak nicket over deg, osv. Og siden jeg nå har drukket to polske øl, 6 prosent, er jeg i et ganske...hva skal man si... interressant hjørne.

Oder nicht.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du sånne "jeg tror du er ei ganske søt jente som ofte bruker blå øyenskygge" eller litt mer zaftig?

Skrevet

Jeg tror tror sug lut er blond, blåøyd, barmfager og liker dansebandmusikk. Yndlingsforfatter: Frid Ingulstad. Jobber som tannlegesekretær eller noe i den dur, og hun samler på nisseservise i porselen.

Skrevet

Jeg er overbevist om at alle er som jeg tenker at de er ;)

Skrevet

Jeg tror Pepperkakemøø har kropp som Oogie Boogie fra Nightmare before Christmas, kjører trailer (derav polsk øl) med sin bittelille pinglemann og deres felles barn i familiehjørnet i førerhuset.

Skrevet

Juleneket er vokst opp på bedehuset, men det hjalp ikke stort da en feiende flott Son of a Preacher Man dukka opp, så nå er hun 19, alenemor, har brutt med menigheten og bor i kollektiv i Munkegata. Hennes største øyeblik så langt var da Stein Lillevolden blunka til henne under en anti-Israel-demo sist høst.

Skrevet

Julesklia er en lett karslig traktorkjørende dame fra Hurdal, som synes det går like greit hos herrefrisøren, for da kan han trimme kåttisene samtidig. Hun går helst i Felleskjøpetbukse og trebånner, samt rutete skjorte og caps, og er til forveksling lik sin kone.

Skrevet

Fy faen, du må være clairvoyant! Hva slags musikk liker jeg?

Intimnissemor er selvfølgelig en godslig dame fra Lillehammer. Hun er med i alle årlige revyer, der hun ofte spiller vaskekjerring. Andre interesser: Hotell Cæcar.

Skrevet

Polsk danseband er en selvfølge, men i din ungdom (du nærmer deg jo klimakteriet) hadde du faktisk en godfot for skikkelig frijazz.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...