Gå til innhold

Hmm... Kan det ha vært festeblødning??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde jeg skulle hatt el på fredag, men testet ikke positiv på el-test når jeg testet onsdag og noen dager fremover. Fikk derimot litt positiv test tirsdagen før, som var den første dagen jeg testet. Har også tidligere hatt en følelse av at jeg har el før jeg "skal". Men har aldri fått bekreftet denne følelsen.

Uansett så ga jeg helt opp håpet da jeg begynte å blø/spotte torsdag-lørdag. Var ikke som vanlig mens, men mest brunt (som gammelt blod). Trengte ikke bind, holdt med innlegg... Men nå har jeg begynt å lure på om det kan ha vært festeblødning? Vet at det "skal" være lyserosa og at svært få opplever dette, men jeg hadde det da jeg ble gravid med tulla. Er jo noen år siden, men mener å huske at det varte noen dager?! Men husker ikke helt hvordan det var...Mistet for 6 uker siden,så kan jo også hende at syklusen er litt i ulage av den grunn...

Har de siste par dagene også kjent noen smerter i bekkenet, vært dødssur på mannen uten grunn (stakkars...) og litt svimmel...

Hva tror dere? Kan det ha vært en festeblødning ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde festeblødning en uke etter el, det var som litt spor av brunt i utfloden 2 ganger, og pittelitt lyserosa på papiret en gang. så ferdig.

det er faktisk 1/4 som har festeblødning leste jeg i en gravid bok idag, så det er vist ikke så usansynlig,

lykke til :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...