bente69;) Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Fant oppskriften inne på kokebok sidene her, de var såååå gode. Godt vi laga dobbeloppskrift ellers hadde vi ikke hatt noen i frysern nå...hehe Løp på kjøkkenet å bak:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Ahrg... var det der nødvendig, bente69? Jeg er supersjokoladesyk!!! Brownies-muffins hadde passet meg meget bra akkurat nå. Tok det lang tid¨?
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 De er verdens beste, helt sikkert! renate77: de ble etterhvert kjent som sauens muffins på bim =) Går kjempefort også, ferdig laga på en halvtime, maks.
bente69;) Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2007 uff da... SORRY!!!!!! Var ikke meningen å friste deg...hehe Nei det tok ikke lang tid, det som tok lengst tid var å lagge eggedosis av egg og sukker, så skulle de steke 13 min etterpå. Her har du oppskrifta: Denne oppskriften gir ca 16 stk Ingredienser 2 egg 3 dl sukker 100 g smør------------ smeltes 2 dl hvetemel 1 ts vaniljesukker 3-4 ss kakao Slik gjør du: Visp eggene og sukkeret til eggedosis. Bland i resten. Fyll muffinsformene halvfulle. Stekes på 200 grader i 13 minutter. Nam, nam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvor mange tror dere det er lurt å spise sånn på rad? hehe
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 NÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!! Har ikke egg!!! Helt utrolig! Har hatt 2 sånne brett med 20 egg lenge, men nå er det tomt. Røk med til frokost i dag... De så veldig gode ut!! Blir nødt å lage dem i morgen da!
bente69;) Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2007 Gå til naboen da vel, dem har sikkert egg! Alle har jo egg...hehe Bortsett fra deg og meg, de siste gikk med til muffinsa. Nei, jeg ser ingen grunn til å vente....hehe Det er LENGE til i morgen!!!
bente69;) Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2007 De var ganske gode klaka også...hehe Ikke bra å gomle frossen muffins...hehe
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 Tenkte ¨på det med å låne egg,men vi kjenner ikke naboene så godt liksom. Kjøpte huset her i sommer.... MEN nå kom mannen hjem med pizza, så det kan jeg leve med. I morgen skal jeg lage muffins!!
bente69;) Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. desember 2007 Pingle!!! Jeg er sikker på at du har kjempe hyggelige naboer. På tide å bli litt bedre kjent med de da!! Tenk så glade de hadde blitt når de fikk noen muffins seinere i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå