familien kaos- komplett Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Har liksom forstått at det står mellom PSP og nintendo DS, men når jeg leser litt er jo egentlig ikke det "samme" fra forskjellige fabrikanter? Og så dukker det jo opp gameboy advance også?? Hm.. noen tips å komme med til meg som er helt blank??? hva bør jeg kjøpe?
Gjest ->>- Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 DS er mer barnevennlig rent spillmessig enn PSP, og personlig foretrekker jeg DS både pga spillutvalget og funksjonalitetene. Men PSP er helt ok. GBA er forgjengeren til DS, og ikkeno' å satse på ved kjøp nå - du kan spille GBA-spill på DS, men ikke omvendt. DS Lite er siste utgave av DS, med litt forbedret skjermbilde og design. Så jeg hadde kjøpt en DS Lite.
familien kaos- komplett Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2007 og vips så var inlegget mitt kommet til side 2. Så jeg sniker meg til et lite dytt i håp om flere insoill. Takk til deg pila:)
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Signerer pila her jeg =) DS er veldig godt likt av de fleste aldersgrupper her, synes den er mer barnevennlig en psp. Vennina mi har en på 3 år, han digger DS. Jeg har en på 10 og en på 6 og begge digger DS. Bruttern min, han er 23, kjøpte seg psp, liker den veldig godt. Men etter en stund dro han ut for å handle seg DS også hehe.. Gameboy advance er på vei ut fikk jeg beskjed om, og som pila sier du kan bruke gba spill på ds men ikke omvendt. Jeg hadde gått for en DS =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå