mimmitiltre Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 hej, jeg og mannen skulle omorganisere litt idag, har saa liten leilighet og babyutstyr tar jo mye plass, har vi funnet ut:) saa vi drev aa bar flyttebokser med ting opp og ned til boden idag (2 etasjer hver vei). Fikk plutselig dritvondt i siden av magen, akkurat som hold naar man jogger/ gaar for fort! Smerten var konstant og varte i ca 5 timer. Naa har den heldigvis gaatt bort. Andre som har opplevd dette?? Naa har jeg i tillegg hatt periodevis vondt i ryggen. vet ikke om det er bare vondt i ryggen pga stoerre mage, eller om det er menssmerter..er saa lenge siden jeg har hatt mensen saa vanskelig aa huske-har aldri har store smerter i forbinnelse med mensen nemlig..hmm..kommer oi perioder for saa aa forsvinne igjen, og kan beskrives som en "varm" vond foelelse som sitter i korsryggen.. er dette de saakaldte menssmerter som relaterers til foedselen eller bare vondt i ryggen pga steorre mage?? kanskje vanskelig for andre aa vite men proever likevel:) er 36 uker:) mvh
FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Ingen som gidder å svare på innleggene våre i dag tror jeg:-( Er annengangs, men hadde aldri sånne vondter sist, så jeg vet jo ikke:-)
storkenerpåvei. Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 hvis det er noe som kommer nå og da bør du vel se om de kommer på tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå