Gå til innhold

To menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Jeg lurer på om jeg er den eneste mannen som vurderer å la min kone ha med seg en extra mann i sengen.

Har lyst å se hun sammen med en annen mann. Hvordan vil hun oppføre seg. Så har jeg lyst til å være med å ta hun i begge "hull"

Jenter, hvordan ser Dere på det å ha sex med to menn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det hadde vært utrolig godt. Hvis jeg var 100% trygg på samboer og forholdet og den andre mannen.

Skrevet

jeg og min ex samboer prøvde dette. var noe jeg alltid hadde fantasert om. Og det var fantastisk og kan anbefales!

Forholdet vårt var temmelig skakkjørt da vi gjorde dette, og exen ble litt sjalu osv etterpå selv om vi aldri møttes igjen med den andre mannen.

En mann i hvert hull var virkelig verdt opplevelsen. Det ble med den ene gangen, og frister absolutt til gjentakelse. Men jeg er nå i et nytt stabilt forhold der dette nok ikke blir aktuelt.

Er det din kone som har ytret ønske om dette? Da synes jeg det virkelig er storsinnet av deg hvis du vil prøve å etterkomme dette -

eller er det slik at du da forventer noe igjen, feks 2 damer?

For min egen del er det noe jeg aldri kunne akseptert da jeg er en sjalu type.

Men har dere et godt og stabilt forhold er det vel ingenting i veien for å prøve nye spennende ting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...