*stolt mamma 2 prinsesser* Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 til en hund:) dette er en olde english bulldog som jeg håper å få kjøpt. så sitter jeg å tenker på navn men det er ikke så lett.. noen med ideer? litt utenom de andre navnevalgene man diskuterer her inne:) .
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 AAAH, vi sliter også med å finne jentenavn til ei golden tispe som vi henter neste helg... Helst bokstaven B men... Har du sett på sånne sider med navneforslag? Vi ble bare mer usikker av det...
*stolt mamma 2 prinsesser* Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2007 har de sider med navne forslag til hund? så gøy.. hvor da?
*stolt mamma 2 prinsesser* Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2007 fikk tips om bianca inne på dib. kanskje dette er noe for deg? *
Voyeur Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Aika Bella Carja Daliah Enya Frøya Ginger Hind Imra Juni Kikki Lima Minx Nolly Ocra Pippi Rutt Stjerne Trix Uma Vanja Wendy Xina Yna Zabra Ærta (Ja, jeg kjeder meg. Hvis noen skulle lure..)
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 http://puppydogweb.com/names/single.htm http://www.canis.no/hundenavn/navn.php To sider med MASSE navn:)
*stolt mamma 2 prinsesser* Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. desember 2007 takk for mange forslag. hadde en hund som het frøya. har også hatt ei som het akita, tenkte på dette igjen men så blir kanskje det litt rart siden hun gikk bort i mai. er ikke så lenge side..
*stolt mamma 2 prinsesser* Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. desember 2007 tusen takk:)
Voyeur Skrevet 2. desember 2007 #11 Skrevet 2. desember 2007 Det beste er jo å finne et navn som er kort og greit. Med tanke på dressur og sånn. Akita var fint, men skjønner at du syns det er litt dumt. Tror aldri jeg kunne kalt en hund det samme navnet som en jeg hadde hatt et forhold til.
*stolt mamma 2 prinsesser* Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 2. desember 2007 heheh mye rart da,, ikke rart man blir forvirret:) ally mc beal og arafat... jajaj. hiihi
*stolt mamma 2 prinsesser* Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 2. desember 2007 ja sant det. tenkte litt på diva.. for sånne tisper har jo en tendens til å bli litt diva;)
Tresnartfire Skrevet 2. desember 2007 #14 Skrevet 2. desember 2007 Kjente en Kimba en gang, det likte jeg!
Niem og Patrick Skrevet 2. desember 2007 #15 Skrevet 2. desember 2007 Hadde en gang en tispe som het Ruffy. Hannhunden het Timmy
Truseprinsesse Skrevet 2. desember 2007 #17 Skrevet 2. desember 2007 Kall den opp etter barn i magen. BIM. Hoho.
glamour Skrevet 2. desember 2007 #18 Skrevet 2. desember 2007 Hundenavn på B.... Beauty er jo fint....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå