BooBoo Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har vært kvalm i halvannen uke nå...Har IKM mandag eller tirsdag, men testet negativt både fredag ettermiddag og i dag morges... Noen her som har hatt det slik, men fremdeles vært gravide?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Hei! Jeg har det å sånn! JEg skulle hatt IKM 3 november, men har ikke kommet! Bare negative tester her! Selvom jeg har mange symtomer som kvlame, svimmelhet, trøtt, vondt i korsryggen og uggen i magen! Men skal teste igjen den 13 desember! Er den negativ da så skal jeg til legen!
BooBoo Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2007 Har du hatt dine vanlige mens-symptomer? Har det kjentes ut som mens har vært like rundt hjørnet, men ikke kommet?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Ja! Det kjennes ut som om den skal komme men kommer ikke!
BooBoo Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2007 Å, nå blir jeg enda mer spent! Jeg håper så sterkt at jeg nesten sprekker! Trodde løpet var kjørt så lenge jeg fikk negativ test, men nå skal jeg ikek gi helt opp ennå, takk for håpet
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Bare koselig! Lever litt i håpet jeg å! Er jo bare 2 dager unna så er jeg 1 mnd etter med mensen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå