Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Idag har jeg kjent lite med liv har kanskje tellt oppmot 20 spark.. Men han bruker og sparke mye mer !?? Burde jeg bekymre meg, eller se ann ?
Adelina2 Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Drikk cola eller saft og legg deg ned på ryggen..se om det skjer litt..de kan ha rolige dager også :-)
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 hvor langt på vei er du? er i uke 36 jeg og lite liv her oxo,mest nå på kvelden,men lite da oxo,mer at han bare strekker ut en arm eller et bein hvis han gidder...han var veldig aktiv frem til for et par uker siden,bekymrer meg jeg oxo,men han hikker jo innimellom oxo eller romsterer plutselig i noen sekunder,så hos meg tror jeg det bare er lite plass rett og slett er ikke noe man kan gjøre lissom,er mitt 2.barn dette så kanskje litt mer relaxed,men likevel redd selvfølgelig...vet ikke om det hjalp,men du er nå ihvertfall ikke alene
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Tror ikke det er grunn til bekjymring, jeg hadde en periode på 1uke at jeg kun kjente liv hvis jeg dultet i magen, men alt var helt fint....
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Hadde nok ikke bekymret meg nei. Har termin i morgen, og lillemor har ikke vært noe særlig aktiv i dag. Fikk helt angst idag ca kl 1700 da jeg prøvde å riste/klemme på magen i en stund. Hun har alltid respondert på det. Mannen min måtte legge øret nedpå, samt klemme og vugge magen min lenge. Han kjente og hørte liv der inne.....HELDIGVIS. Fikk nesten sammenbrudd! Etter middagen ble hun aktiv igjen. Tror at drikke og mat gjør underverker der inne. Hadde ikke spist siden kl 1100.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Drikk en halvliter iskaldt vann. Da pleier min lille kamerat å våkne til liv........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå