**3søtesmå** Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 Vasket skinnet her om dagen og hengte det forann ovnen. Tror det blei litt for varmt slik at skinnet blei stivt. Noen som veit om jeg kan få det mykt igjen?
To små, med øyne blå :-) Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Jeg vasket mitt og hang det bare på badet, lukta våt sau av det og ble kjempe stift. Kastet det bare til slutt jeg.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Kjøp sånn lammeskinnsåpe og vask det en gang til. Ikke sentrifugér. La det drypptørke. Sånn såpe kjøpte jeg på Barnas hus.
**3søtesmå** Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2007 Huff, det hørtes ikke lovende ut. Luktet ikke noe av mitt da. Men skjønner ikke hvorfor noen blir sånn. Et lam er et lam! Er det ikke? Hm
**3søtesmå** Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2007 Takk for tipset. Da skal jeg gå å prøve det. Har sånn såpe, men brukte Milo. Det var kanskje heller ikke så lurt.
Linda-Kristin=) Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 prøv å "gre" det med hendene mens det tørker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå