♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 jeg tror vi har mus på loftet....WÆÆÆÆÆ!!! så jeg trenger noen muse feller...??? noen som veit om noen bra..??? må få kjøpt de i morgen....)
~sjiraff~ Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Clas Ohlsson må jo ha... De er jo best på dingser! )
LindaKristin1980 Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Jernia har, der har jeg kjøpt... Har også massevis av mus på loftet hver vinter....Urk.
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2007 okey...takk for svar:o) hvor mye koster de sånn ca da...??
LindaKristin1980 Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Husker ikke jeg, men sånne vanlige trefeller som klapper sammen koster nesten ingenting Vi kjøpte nå giftblokker som er låst inne i en plastdings (så det er bare musa som får tak i gifta), den kosta ca 75 kr. Tror den er effektiv og, har ikke hørt no særlig mus på en stund. Må bare få gubben til å gå opp på loftet og sjekke...
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2007 okey...) ja, kjekt med de store tøffe mannfolka...;o) hehe....) takk forresten:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå