petronella_78_med spire =) Skrevet 2. desember 2007 #1 Skrevet 2. desember 2007 ...eller vise at man er gravid, om man ikke er det? Fikk nemlig positiv test i dag morges!!!!! =)=)=)=)=) ...og kan nesten ikke tro det!!!!!!!!!!!!!!!!! =)=)
Muppa 3+1 Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Gratulerer så masse. Det viser ikke gravid hvis du ikke er det, men kan vise ikke gravid selvom du er gravid.
Truseprinsesse Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Gratulerer! Kos deg masse med spiren og babyen.
petronella_78_med spire =) Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2007 Tusen takk =) Dette er første gang jeg noensinne har sett en positiv gravi-test =) Tårene bare trillet da jeg så det...hehe... Har ikke helt gått opp for meg enda.. Når er det vanlig å ta kontakt med legen?? Vi er faktisk nettopp ferdig med utredning, og skulle egentlig starte opp med IVF på nyåret...så dette er virkelig rart!----at det skulle klaffe nå liksom... Jeg som skulle ringe inn på neste mens til Riksen, ...men må bare ringe i morgen og melde fra om at jeg er gravid =)=) istedet =) Kommer til å bli en helt grei tlf å ta =)=)
tigergutt<3 Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 gratulere så mye, det er så utrolig morro å høre at det klaffer for oss slitere også. Historien din er jo nesten lik vår da vi ble gravide med første. Men nå sitter det langt inne på nr to.... Det går nok helt fint dette skal du se.
har4barn Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Gratulerer, Petronella!! Nyt tiden framover!
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Så glad på dine vegne, dette har du fortjent!!!
Lillegull og spiren Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ........GRATULERER SÅÅÅ MASSE:) Så utrooolig heldig du er assa:) Kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen som snart kommer:)åååååå nå ble jeg glad. Tenk så fint at dere klarte det selv da:) JIPPI. Det må vell ha vært den fineste julegaven man kan få før jul:) jeg og samboeren har vært til utredning,men alt er bra med oss..men da jeg var inne til lap for 2 uker siden,fant de ut at den høyre egglederen min var litt tett,så nå er den fikset:) så jeg gleder meg sånn til el i desember:) har du en oppskrift denne mnd?:)kos deg masse med den lille skatten du har i magen:)
petronella_78_med spire =) Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2007 Tuusen takk dere. Er så herlig å være her inne, og få svar på spørsmål og støtte når man trenger det =) Jeg var faktisk inn på LAP 26.oktober, hvor de kunne konstatere to åpne og fine eggledere, fin livmor…men jeg hadde noe endometriose, som de brant bort. Har faktisk ikke hatt TR på besøk etter LAP’en, så jeg ble gravid på første forsøk etter dette. Er jo nesten litt for godt til å være sant…, men dette er som du sier, den beste julegaven vi noensinne kunne fått. Testet med EL-tester når jeg trodde EL nærmet seg. (Jeg var faktisk skikkelig kvalm rundt EL denne gangen, noe jeg aldri pleier å være). Hadde EL 16.nov (har litt lange sykluser…), og den uka hadde vi sex annen hver dag, samt på EL dagen. Lå i senga ca. 20 min etterpå, før jeg reiste meg (hadde hørt at det kunne være et godt tips, hehe). Samtidig har jeg målt temperaturen…og den steg og steg etter EL. Når jeg hadde gått 2 dager over IKM, med like høye temp.målinger…tok jeg en test, som viste ”Gravid” før det var gått ett minutt!! =) Håper det klaffer for deg Baas¤17pp¤kom frem lille spire. Kanskje du også får julegaven du ønsker deg mest av alt =) Krysser fingrene jeg hvertfall, og ønsker deg lykke til.
Lillegull og spiren Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 ååååååååå det er bare så godt å lese om sånne som deg..det gir meg sånn håp i denne hverdagen som dagene frem mot el er så lang. Jeg hadde i alle fall en anderledes mens denne gangen,,riktig nok mye som vanlig,men nå var det ikke så klumpette som det pleier å være..vet ikke om det har noe med lap å gjøre. jeg er utroooooooolig spent på om det klaffer her så raskt etter lap,tror ikke det,men det er lov til å håpe. Ja tenk deg at det klaffet for dere etter første pp med lap,det er jo heeeeeelt utrooolig:)må jo ha vært en lettelse:) jeg har aldri tempa,men kansje jeg burde prøve det?men når begynner man med det da?jeg har el om ca en uke.
Baby-i-magen Skrevet 3. desember 2007 #11 Skrevet 3. desember 2007 gratulerer med voksede mage:) er selv lykkelig gravid:) 15+4:)
petronella_78_med spire =) Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 3. desember 2007 Tusen takk dere =) Er utrolig glad, men jeg vil samtidig ikke "ta av" for mye...er så redd for alt som kan gå galt... (Nå kommer det!!...er det ikke det ene så er det det andre, vi jenter bekymrer oss for...=) Skal forøvrig til legen til torsdag...selv om det er veeeldig tidlig... Vil bare få bekreftet at spiren ligger der den skal osv... =) Angående tempingen... Begynn gjerne på 1.mensdag...da er temperaturen din mest sannsynlig ganske lav...slik vil den holde seg til etter EL, hvor den stiger ganske "kraftig". (Det er ganske små marginer her uansett, så man må ha et digitalt termometer med 2 desimaler for å få med seg alle de små svingningene). Det står masse om dette på Pernilles hjemmesider... det var der jeg fikk idèen om å starte. I tillegg lastet jeg ned "Taking charge of your fertility", fra Ovusoft, som er et program à la Fertility Friend, som hjelper deg å finne EL, ...forventet mens osv etterhvert som du plotter inn temperaturene hver dag. Jeg følte selv at jeg ble ganske stressa av alle disse EL-testene...så temping fungerte bedre for meg. Ikke noe stress =) Ønsker dere andre her inne 1000 lykkeønskninger =) ...det er som de sier, det klaffer når du minst forventer det!! Store klemmer =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå