Gå til innhold

plumbotesten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok nettopp plumbo testen men fargen ble hverken orange-rød eller blå-grønn men den ble grå, eller egentlig kull svart... hva betyr dette da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke denne testen er virkelig, men diktet opp av en eller annen her inne på bim for leeenge siden. Er i hvertfall det jeg leste en gang.

Eneste sikre måten å finne ut om barnet du bærer er gutt eller jente er ved fostervannsdiagnostikk, ultralyd eller vente til du har født barnet.

Skrevet

jaja har hørt alt om at det er noen som har diktet det, men syns det er gøy å teste fordet jeg! noe å fordrive ventetiden med hehe... men hvis det bare er noen som har diktet det opp, hvorfor får folk forskjellige farger av resultatet da??? tar det ikke så høytidelig jeg... bare på gøy:o)

Skrevet

Kan du fortelle litt om den testen??Aldri hørt om det før jeg :o) arti med litt sånn tull også...

Skrevet

hva går plumbotesten ut på?

aldri hørt om den jeg..

Skrevet

forskjellige farger kommer nok av hva du har spist og drukket. Forskjellig kosthold gir forskjellig utslag på urinen. eneste logiske forklaringen jeg for min del kan godta. Hadde man kunnet finne kjønn ved å ta en urinprøve med plumbo hadde vel dette vært mer kjent.. (??)

Men.. har man lyst har man lov.. KOse dere med testene deres :)

Skrevet

Så mørk at det ser svart ut, skal visstnok tyde på gutt husker jeg. Skulle stått rød-brun-svart i oppskrifta:)

Skrevet

Oppskrifta til testen ligger inne på terminklubber mai -08-forumet nå:)

Skrevet

Du skal tisse i et glass og ta oppi en spiseskje med plumbo oppi glasset for så å vente i en halvtime.

Hvis vannet er blå/grønt får du jente og hvis vannet er brunt, sort eller rødt får du gutt.

Jeg prøvde dette og vannet var vel sånn brunlig, dvs at jeg skulle få gutt da. Jeg venter jente jeg.

Men leste om noen som prøvde det på samboeren sin og da kom det ingen farge og på venninner som ikke var gravide og da kom det heller ingen farge. Gøy test å prøve ut allikevel. Hihi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...