Gå til innhold

Hva spiser dere julekvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal feire jul her hos oss i år, og får besøk av både mine og min samboers foreldre..

Skal spise skinkestek og ribbe, samt medisterkaker og kanskje litt julepølse.. Da får vi liksom med alt som er synes jeg..

Det jeg tenker på er hvor mye må jeg kjøpe av hvert slag..?

Tenkte kanskje skinkestek på 3 kilo, et passe stort ribbestykke, medisterkaker i bøtter og spann for det er både min datter på 4 og min samboer utrolig glade i..

Tror dere det holder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir nok bra med mat, det:) Her skal vi også feire jul hos oss. Første gang vi arrangerer jul og det blir både mine foreldre og søsken, og mannens foreldre og søsken. Blir 12 stk med lillegutt. Middagen blir ribbe, pinnekjøtt, medisterkaker og sossiser med alt av tilbehør;) Gleder meg veldig!! Har fordelt litt når det gjelder maten siden vi blir så mange... Kjøpte pinnekjøtt i går og er spent på hvordan det blir... Har aldri laget julemiddag alene før, så dette kan jo bli veldig spennende!;)

Skrevet

Mamma'n til Emil:

Det høres ut som dere får det kjempe koselig =) Masse god mat av forskjellig slag =)

Vi skal til mine foreldre og der er det ribbe med tilbehør. Men i år blir det også litt pinnekjøtt for sambo skal feire jula her sammen med oss for første gang, og da må jo han få sin favorittrett på julaften =)

Ja også litt maisgrøt til snuppa og fruktmos til dessert, hehe =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...